اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت؛

صدور 400 شناسنامه نوزاد در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال آبپخش گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 400 شناسنامه نوزاد در آبپخش صادر شده است.

صدور 400 شناسنامه نوزاد در آبپخش
مصیب خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: ثبت احوال حافظ اسناد هویتی است، اگر به این اسناد خدشه‌ای وارد شود می‌تواند به تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی سرایت کرده و فعالیت آنها را مخدوش کند.
وی افزود: از ابتدای استقرار اداره ثبت احوال در بخش آبپخش تمامی خدمات این اداره در مرکز این بخش برطرف می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه شهروندان به بخش‌های همجوار و مرکز شهرستان وجود ندارد.
خزایی اذعان داشت: پس از تفکیک جمعیت بخش آبپخش هر ماه شاهد صدور بیش از 50 شناسنامه نوزاد در شهر و بخش آبپخش هستیم.
این مسئول با اشاره به گستردگی دامنه فعالیت ثبت احوال آبپخش گفت: تمام خدمات مربوطه از قبیل صدور گواهی انحصار وراثت و خدمات مربوط به ثبت احوال در این اداره صورت می‌پذیرد و در تمامی روزهای هفته در ساعات اداری آماده ارائه خدمات به شهروندان آبپخشی هستیم.
رئیس اداره ثبت احوال آبپخش ادامه داد: هر ماه درخواست صدور بیش از 100 کارت ملی داریم و با تلاش پرسنل این اداره شاهد تحویل این اسناد در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهروندان هستیم.
خزایی بیان داشت: صدور شناسنامه‌ ماشینی در اداره ثبت احوال آبپخش صورت می‌پذیرد و تمام امکانات برای ارائه خدمات مطلوب به مردم ولایتمدار بخش آبپخش در این اداره وجود دارد.
وی ادامه داد: خدمت به مردم بزرگ‌ترین وظیفه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در راستای خدمات‌رسانی بهینه و مطلوب به مردم بیشترین تلاش را می‌کنیم تا شاهد جلب رضایت مردم باشیم.
این مسئول به رضایت مردم از فعالیت این اداره اشاره کرد و افزود: به دلیل ارائه خدمات روزانه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بنابر نظرسنجی‌های صورت گرفته شهروندان آبپخشی از فعالیت این اداره رضایت نسبی داشته‌اند.
رئیس اداره ثبت احوال بخش آبپخش عمل به منویات مقام معظم رهبری را از مهم‌ترین وظایف مسئولان دانست و تصریح کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به جهاد اقتصادی مزین کرده‌اند باید با اتحاد و انسجام و همت مضاعف و کار مضاعف به نحو احسن در خدمت‌رسانی به مردم و تحقق این اهداف والا تلاش کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول