اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در استان سمنان؛

68 درصد فرایند ادغام صنعت، معدن و تجارت تحقق یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اعلام کرد: 68 درصد فرایند ادغام سازمان‏های صنعت، معدن و تجارت در این استان تحقق یافته است.

68 درصد فرایند ادغام صنعت، معدن و تجارت تحقق یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، رسول منصوری گفت: تاکنون از 39 فعالیت مشخص شده برای ادغام این سازمان‏ها، 68 درصد مراحل و فرایندهای ادغام دو سازمان صنایع و معادن و بازرگانی انجام گرفته است.
وی افزود: این فعالیت‏ها تا حصول نتیجه و یکسان‏‏سازی فرایندهای آن تداوم خواهد داشت.
منصوری افزود: هم‏کنون همه فعالیت‏های سازمان صنعت، معدن و تجارت در حوزه‏های مختلف اعم از اصناف، بازرگانی خارجی و امور مالی در ساختمان شهید نوچه (بازرگانی سابق) انجام می‏گیرد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: همچنین فعالیت‏های صنعت و معدن و پشتیبانی منابع انسانی در ساختمان شهید ترحمی (صنایع و معادن سابق) در حال انجام است.
منصوری بیان داشت: در آینده در صورت لزوم جهت رفاه حال ارباب رجوع نسبت به جابه‏جایی حوزه‏های مختلف اقدامات لازم صورت می‏گیرد.
وی گفت: از چهار شهرستان استان سمنان، در دو شهرستان گرمسار و مهدیشهر سرپرستان اداره صنعت، معدن و تجارت مشخص شدند و هم‏اکنون مشغول به خدمت هستند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول