اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران:

تجارت موتور محرکه تولید است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: فرایند تولید و تجارت به عنوان دو موضوع در هم تنیده، قابلیت تفکیک ندارد.

تجارت موتور محرکه تولید است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرودگاه اصفهان، حمید صافدل با اشاره به افتتاح پایانه صادرات بار هوایی کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه رقابت نقطه کلیدی در موفقیت تجارت محسوب می‌شود این اقدام  فقط در راستای اصلاح فرایندها و در سایه تسهیل تجارت تحقق می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به موفقیت باید روزآوری در تجارت در نظر گرفته شود، تصریح کرد: به روزآوری در دانش، روش‌ها و سرعت انجام کار موجب تسهیل امر تجارت می‌شود.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با تاکید بر اینکه تجارت موتور محرکه تولید قلمداد می‌شود، افزود: فرایند تولید و تجارت به عنوان دو موضوع در هم تنیده، قابلیت تفکیک ندارد و باید شرایطی را در کشور فراهم کرد تا بتوان حاصل دسترنج کشاورزان، صنعتگران را به اقصی نقاط دنیا صادر کرد.
وی تاکید کرد: فراهم شدن زیرساخت‌ها از جمله بانک‌ها، اینترنت، حمل‌ و نقل که در ارتباط با توسعه تجارت شکل می‌گیرد موجب تسهیل و ارزان‌تر شدن تجارت می‌شود.
صافدل با بیان اینکه سهم صادرات استان اصفهان در بخش‌های مختلف با توجه به ظرفیت‌های در حال افزایش است، تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های مختلف از جمله پایانه صادرات بار هوایی در اصفهان در کنار پروژه‌های مکملش از جمله چارتر هوایی موجب ارتقاء، موفقیت و  توسعه صادرات استان می‌شود.
 وی اضافه کرد: در کنار توسعه زیرساخت‌های تجارت، توجه به توانمندسازی بنگاه‌های زودبازده، آموزش و حضور در بازاریابی‌ها ضروری است که در نهایت موجب تسهیل تجارت با حداقل هزینه‌ها و در کمترین زمان ممکن می‌شود.
 رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به افتتاح کارگو ترمینال فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: امروز این ایده به نتیجه رسیده است ولی با تکمیل ظرفیت‌های آن از جمله چارتر هوایی می‌توان در آینده اثر این پروژه را در آمارهای اقتصادی کشور و توسعه تجارت مشاهده کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول