اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان:

نمایشگاه جزو لاینفک حلقه تولید تا تجارت است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان گفت: نمایشگاه جزو لاینفک حلقه تولید تا تجارت است.

نمایشگاه جزو لاینفک حلقه تولید تا تجارت است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فرهاد کفایی‌پور صبح امروز در جمع تجار گلستانی با بیان اینکه گلستان جزو استان‌های پیشرو در صنعت نمایشگاه است، اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی گلستان با توجه به فضایی که در اختیار دارد هرچند که تنها فاز اول آن اجرا شده است راه زیادی در پیش رو دارد.
وی تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته هر چقدر تلاش کردند تا نمایشگاه را به صورت مجازی داشته باشند میسر نبود چراکه در نمایشگاه بازاریابی، مشتری‌شناسی و رقب‌شناسی اتفاق می‌افتد و تاثیر بیشتری در جلب مشتری خواهد داشت.
کفایی‌پور با بیان اینکه از نظر فضای نمایشگاهی رتبه قابل ملاحظه‌ای را داریم، تصریح کرد: در کشورهای همسایه مخصوصا قطر به دنبال کسب ظرفیت بیشتری در این عرصه هستند و ما وظیفه داریم تمام تلاش خود را به کار گیریم تا این ظرفیت در ایران به وجود بیاید و در منطقه همانند سال‌های گذشته به رتبه اول دست یابیم و آن را حفظ کنیم.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان افزود: باید در نظر داشته باشید که حضور در نمایشگاه هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای تولید است و در نمایشگاه می‌توان تولید را در معرض دید رقبا و مشتریان قرار داد.
کفایی‌پور با اشاره به اینکه برای توسعه پایدار نیازمند رقابت هستیم، خاطرنشان کرد: برای توسعه پایدار ناچار هستیم تا به رقابت بلند شویم و نمایشگاه‌ها تنها مکانی هستند که این فرصت را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول