اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با برگزاری آیین اختتامیه؛

منتخبان کنگره شعر دفاع مقدس سمنان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: در مراسمی در فرهنگسرای نیستان مهدیشهر، برگزیدگان پنجمین کنگره شعر دفاع مقدس معرفی شدند.

منتخبان کنگره شعر دفاع مقدس سمنان معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، عصر امروز آیین اختتامیه پنجمین کنگره شعر دفاع مقدس استان سمنان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، رئیس حوزه هنری استان سمنان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس استان سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیران و مسئولان دستگاه‏های فرهنگی و اجتماعی استان و شاعران در فرهنگسرای نیستان مهدیشهر برگزار و منتخبان این دوره معرفی شدند.
بنا بر گزارش فارس؛ در بخش دفاع مقدس محمدرضا مختارنژاد و شکیبا غفاریان از شاهرود به مقام دوم و سوم دست یافتند و طاهره ناصحی از دامغان، علیرضا خجو از گرمسار، منصوره عرب‏سرهنگی از گرمسار و زینب دولت‏خواهی از دامغان مورد تقدیر هیئت داوران قرار گرفتند.
هیئت داوران در این بخش هیچ یک از آثار را حائز رتبه اول ندانست.
در بخش بهره‏گیری شعر دفاع مقدس از مضامین عاشورایی، نگین مقیمی از شاهرود حائز رتبه دوم شد و سمیه صالحی و علی دولتیان از سمنان مورد تقدیر قرار گرفتند.
در این بخش نیز هیئت داوران هیچ یک از آثار را حائز دریافت رتبه‏های اول و سوم ندانست.
در بخش شعر مقاومت فلسطین و لبنان با تاکید بر موضوع بیداری اسلامی، نسرین قربانی از شاهرود و فضل‏الله قاسمی از گرمسار رتبه‏های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و رویا بینش از مهدیشهر و الهه خلیلی از گرمسار مورد تقدیر قرار گرفتند.
هیئت داوران در این بخش نیز هیچ یک از آثار را حائز دریافت رتبه اول ندانست.
در بخش شعر کودک و نوجوان، حسین شهریاری از مهدیشهر و رسول مختاریان از سمنان رتبه‏های دوم و سوم و عاطفه صباغیان از مهدیشهر، احسان سلیمی‏نیا از سمنان و آذر کریم‏خانی از گرمسار مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش شعر کودک و نوجوان نیز هیئت داوران هیچ یک از آثار را حائز دریافت رتبه اول ندانست.
حسن یعقوبی، ناصر حامدی  و سارا حیدری هیئت داوران و نیره کاشی دبیر علمی پنجمین کنگره شعر دفاع مقدس استان سمنان بودند.
در این کنگره همچنین از محمدحسین جعفریان نویسنده، شاعر و فیلم‏ساز مطرح کشور که اهل روستای تویه‏دروار دامغان است، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
پنجمین کنگره شعر دفاع مقدس استان سمنان با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس استان سمنان، حوزه هنری استان سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول