اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس بنیاد حفظ آثار شرق استان تهران:

جشنواره‏های دفاع مقدس تبلور حفظ فرهنگ شهادت است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس شرق استان تهران گفت: جشنواره‏های شعر دفاع مقدس تبلور حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است.

جشنواره‏های دفاع مقدس تبلور حفظ فرهنگ شهادت است
به گزارش خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، علی رحمانی عصر امروز در اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس شرق استان تهران که در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشگاه آزاد فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که توانسته‏ایم این جشنواره را در آبان ماه امسال در شهرستان فیروزکوه برگزار کنیم.
وی با گرامیداشت 26 آبان ماه سالروز آزادسازی سوسنگرد اضافه کرد: از همه ادارات، دستگاه‏ها، مسئولان و کسانی که ما را در برگزاری این مراسم یاری کردند، تقدیر می‏کنم و همچنین از زحمات فراوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان کمال قدردانی را دارم.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس شرق استان تهران افزود: مقام معظم رهبری نقش اساسی و زیادی در آزادسازی سوسنگرد داشت و مدت دو سال است که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس این موضوع را برجسته‏تر نمایان می‏کند.
رحمانی اضافه کرد: درود می‏فرستم بر همه شهیدان این خطه و همه شهیدانی که با جانفشانی در راه ملت، ناموس، ایمان و میهن خود ایستادگی کردند.
وی تاکید کرد: شهیدان با خاطره خود شوری عاشقانه و شاعرانه در دل شهدای ایران و استان تهران و شهرستان فیروزکوه نهادینه کرده‏اند و امروز از این رو آثار بسیار زیبا و پربار خود را به دست ما رساندند و همچنین ما را امسال برای سومین بار یاری کردند که این جشنواره را برپا کنیم.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس شرق استان تهران با بیان اینکه جشنواره‏های شعر دفاع مقدس تبلور حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: فتح سوسنگرد حماسه‏ای بزرگ در تاریخ دفاع مقدس است.
رحمانی خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره شعر دفاع مقدس شرق استان تهران از حدود پنج ماه پیش آغاز به کار کرد و با همکاری بسیار خوب مسئولان امر، برنامه‏ریزی مناسبی برای آن صورت گرفت.
وی تاکید کرد: آثار بسیار خوبی در ابعاد مختلف کیفی و کمی به دفتر دبیرخانه ارسال شده است که از سنوات گذشته بسیار بهتر و پربارتر بوده است.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس شرق استان تهران ابراز امیدواری کرد که با برگزاری هرچه باشکوه‏تر جشنواره‏ها و مراسمی از این دست بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‏های جدید و آیندگان منتقل کنیم و پیام شهدا را در تاریخ ماندگار سازیم.
رحمانی همچنین یاد مرحوم خادمی رئیس قبلی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس را گرامی داشت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول