اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار فیروزکوه:

هنر شاعران دفاع مقدس مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: هنر شاعران دفاع مقدس مقابله با مصادیق جنگ نرم دشمنان نظام است.

هنر شاعران دفاع مقدس مقابله با جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس شرق استان تهران که در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: درود به ارواح طیبه شهدا و مردان بی‏ادعای خدایی و درود بر روح امام راحل که یادشان مسرت ما را در این محفل فراهم می‏کند.
وی ضمن گرامیداشت روز آزادسازی سوسنگرد گفت: دفاع هشت ساله ما دفاعی مقدس بود زیرا ارزش‌های اسلامی را با خود به همراه داشت و همچون دشمن با بمب‎های شیمیایی و شکنجه اسرا همراه نبود.
فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: ما با ایثار و اخلاص پیروز میدان شدیم و از تجهیزات و حمایت‎ سایر کشورها برخوردار نبودیم.
افشارنادری تصریح کرد: ایثار، فداکاری، مقاومت، ایستادگی و ایمان رزمندگان، جانبازان و شهیدان تا آخر ما را پیروز میدان کرد.
وی با بیان اینکه این جنگ و دفاع منحصر به فرد و ایستادگی و نبرد ملت ما جانانه بود، افزود: همه ما رسالت داریم از هر طریق و با هر ابزاری در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‏های آینده گام برداریم و تلاش کنیم تا همواره ارزش‏های معنوی این دفاع مخلصانه را که برگ زرینی از انقلاب اسلامی ما بود، حفظ کنیم.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: تکریم خانواده‏های شهدا و جانبازان همواره باید انجام شود و یاد و خاطره شهیدان نیز همواره باید به گونه‏های مختلف زنده و یادآوری شود تا از این طریق بتوانیم این راه الهی را ادامه دهیم و از ظرفیت‏های اسلامی و محکمی نظیر مردم، ولایت و رهبری و مکتبی که داریم برای مقابله و ایستادگی با طرح و توطئه‏هایی که دشمن برای تحول نظام، ایمان و باورهای ما دارند، استفاده کنیم.
افشارنادری افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که شعر سرمایه فرهنگی یک کشور است و شعرا باید از طریق جوهره فکری و تحلیل افکار شهدا و مطالعه آثار و اعمال آنها و کنکاش در این گنجینه هشت ساله برای ترویج، تقویت و تدوین آرمان‏های انقلاب و شهدا طبق نیازمندی‏های روز تلاش و اهتمام داشته باشند تا در این مکتب الهی عدالت، صلح و ارزش‏های اسلامی پیوند بخورند.
وی بیان اینکه هنر شاعران دفاع مقدس مقابله با مصادیق جنگ نرم دشمنان است، گفت: با هجمه‏های همه‌جانبه امروز دشمنان به ویژه از طریق رسانه‏های گروهی، هنر شاعران دفاع مقدس مقابله با مصادیق جنگ نرم دشمنان است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول