اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار جیرفت:

اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی تداعی‌گر روزهای دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: با مشاهده صحنه حضور دانش‌آموزان به مناطق جنگی با همراهی نگاه‌های نگران والدین آنها روزهای اعزام رزمندگان سلحشور دفاع مقدس در ذهن همگان تداعی می‌شود.

اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی تداعی‌گر روزهای دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در آیین بدرقه دانش‌آموزان بسیجی در محل حسینیه شهدا شهرستان جیرفت خطاب به دانش‌آموزان اظهار داشت: با وضو وارد مناطق جنگی شوید و مطمئن باشید، هدف شهدا در شما ‌جاری و سا‌ری می‌شود.
وی افزود: هدف از برگزاری این اردوها پیمان با شهدا و زنده نگه داشتن یاد آن‌ها است و شهدا روشنگر راه شما در زندگی هستند.
غنچه‌پور با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیجی جا پای بزرگانی می‌گذارند که روزی با عزیمت خود از این مکان مقدس به سوی زندگی جاودان برای دفاع از ایران اسلامی گام برداشتند، تصریح کرد: شما ادامه دهنده راه آنها هستید و با ساختن سرزمینی که آنها با خون خود از وجب به وجب آن دفاع کردند. 
وی خاطرنشان کرد: امروز با مشاهده صحنه حضور شما در این مکان مقدس و همراهی نگاه‌های نگران پدران و مادران شما روزهای اعزام رزمندگان سلحشور دفاع مقدس در ذهن همگان تداعی شد.
غنچه‌پور ابراز داشت: شما باید با وضو وارد مناطق جنگی شوید، زیرا به مکانی پای می‌گذارید که زمانی سجده‌گاه رزمندگان اسلام بوده است.
وی عنوان کرد: سلاح شهدا در مقابله با دشمن متجاوز ایمان و پیروی از سالار شهیدان بود که در این جنگ نابرابرانه و تحمیلی پیروز شدند و سلاح شما هم‌اکنون علم شما در پیشی گرفتن از قدرت‌های استکباری جهان امروز است.
وی بیان داشت: اگر حضور شما در این مناطق با تفکر و درس گرفتن برای انتخاب هدف در زندگی باشد، زحمات تمام برگزارکنندگان این سفر به ثمر نشسته و شما هم توشه عظیمی برای آینده خود برگرفته‌اید.
غنچه‌پور در پایان از دانش‌آموزان خواست تا خاطرات خود از این سفر معنوی را به صورت مقاله بنویسند که بعد از بررسی به مقالات برگزیده هدایای نفسی اهدا می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول