اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو شورای شهر آبسرد مطرح کرد:

کاهش ساخت‏وسازهای غیرمجاز با اجرای طرح باغ‏شهر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر آبسرد اجرای طرح باغ‏شهر را موجب کاهش ساخت‏وسازهای غیرمجاز خواند.

کاهش ساخت‏وسازهای غیرمجاز با اجرای طرح باغ‏شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سید مهدی حسینی عصر امروز در جریان بازدید روستایی مسئولان شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه آبسرد، معاون اداری مالی این فرمانداری، جمعی از مدیران دوایر خدماتی و عده کثیری از مردم در مسجد جامع شهر آبسرد برگزار شد، اظهار داشت: مردم منطقه "همند" آبسرد نیز همانند مسئولان با ساخت‏وسازهای غیرمجاز در این شهر مخالف هستند.
حسینی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از افراد دارای زمین‏های یک‏هزار متری شهر آبسرد وارث اراضی چهار هکتاری رسیده به پدرانشان در گذشته‏های دور شده‏اند.
عضو شورای اسلامی شهر آبسرد تصریح کرد: این افراد در مراجعه به شهرداری و به دلیل قوانین موجود با پاسخ منفی مسئولان امر جهت حصارکشی باغات خود مواجه می‏شوند.
حسینی افزود: بدین ترتیب فرد مالک به ‏دلیل جلوگیری از بحث سرقت محصولات باغی و زراعی خود به ‏طور غیرقانونی دست به ساخت‏وساز غیرمجاز زده و به تبع آن با پلیس ساختمان و ماموران جهاد کشاورزی دچار مشکل می‏شود.
عضو شورای اسلامی شهر آبسرد ادامه داد: با تسریع در روند اجرای طرح باغ‏شهر در آبسرد، از دغدغه‏های شهرداری و جهاد کشاورزی پیرامون ساخت‏وسازهای غیرمجاز تا حد بسیاری کاسته می‏شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول