اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خواستار شد:

مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در آبسرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حوزه شهر آبسرد مقابله شود.

مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در آبسرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در آیین معارفه شهردار جدید آبسرد اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام و یا بیشتر مسئولان با انتخاب و یا نقش مردم بر سر کار می‏آیند.
وی اضافه کرد: مسئولان با پاسخگویی به مردم به عنوان یک اصل می‏توانند به این اعتماد پاسخ دهند.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: هرچه مسئولیت فردی در حوزه خدمت‏رسانی بیشتر باشد، میزان پاسخگویی او نیز بیشتر می‏شود.
قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: دوران مسئولیت افراد سپری می‏شود اما آنچه باقی می‏ماند آثار بر جای مانده از خدمات آنهاست.
وی سعی و تلاش دولتمردان و خدمتگذاران نظام را ستودنی دانست و افزود: این مردم هستند که با مشاهده عملکرد مسئولان می‏توانند به راحتی قضاوت کنند و البته موضوع مورد توجه ارائه خدمات صادقانه است.
فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه نظارت و کنترل بر عملکرد مسئولان برای رسیدن به هدف اصلی و نهایی و رسیدن به چشم‏انداز 20 ساله نظام، از موضوعات قابل توجه است.
قاسمی‏فرزاد توجه به نقاط قوت در کنار نقاط ضعف یک مدیر را یکی از ضروریات در بررسی عملکرد یک مدیر دانست و گفت: هر مسئولیتی که به فردی واگذار می‏شود، لازم است در کنار آن نیز نظارت بر کار وی صورت گیرد تا از مسئول غفلت و یا کم‏توجهی سر نزند.
وی تعامل سازنده بین شورا و شهرداری را رکن اصلی در مجموعه خدماتی شهرداری‏ها عنوان کرد و افزود: این مهم اگر بین هر دو مجموعه شورا و شهرداری وجود داشته باشد، می‏تواند در ارائه خدمات سازنده به مردم آن منطقه موثر باشد و اگر خللی در بین یکی از این دو مجموعه صورت گیرد، آثار مخرب آن برای مردم منطقه است.
وی ادامه داد: انتظار می‏رود با همکاری و هماهنگی مردم فهیم، هم شورا و هم شهردار جدید آبسرد یک تعامل مثبت و سازنده داشته باشند و مسائل و مشکلات را برطرف کنند.
قاسمی‏فرزاد افزود: هرگونه مشکل و اختلاف را می‏توان با یک فرآیند مثبت و سازنده برطرف کرد که از شهردار جدید شهر آبسرد و شورای شهر این منطقه نیز می‏خواهیم تا با همکاری و هماهنگی بیشتر زمینه حل مشکلات مردم و ارائه هر چه مطلوب‏تر خدمات شهری را فراهم کنند.
فرماندار شهرستان دماوند همچنین از شهردار جدید آبسرد خواست تا با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حوزه شهر آبسرد مقابله کند که با این مهم از منابع طبیعی و زمین‏های کشاورزی محافظت شود.
وی ضمن قدردانی از زحمات شهردار سابق شهر آبسرد، برای عبدالله متولی شهردار جدید آبسرد آرزوی موفقیت کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول