اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره راه و ترابری ساری خبر داد:

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌ ساری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان ساری گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری از 163 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های ارتباطی شهرستان ساری جلوگیری شده است.

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌ ساری
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان مازندران، علی محمد‌زاده اظهار داشت: در شش ماه اول سال جاری به غیر از 163مورد جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز (قبل از اجرا) ، 35 مورد از اینگونه موارد را نیز با حکم قضایی تخریب کرده‌ایم.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان ساری در ادامه صیانت از حریم راه‌ها را به منظور توسعه آتی راه و حفظ سرمایه ملی عنوان کرد و گفت: این اداره در زمینه صدور پروانه ساخت و ساز نیز با توجه به رعایت اصول حریم راه‌ها در شش ماه نخست سال جاری به بیش از 58 مورد پرونده مجوز ساخت داده است.
محمد‌زاده از جمع‌آوری 120 مورد تابلو غیر مجاز در حریم راه‌های شهرستان ساری خبر داد و تصریح کرد: در شش ماه اول سال جاری در زمینه پاکسازی حریم راه‌های ارتباطی مرکز استان اقداماتی انجام شد.
وی با اشاره به اینکه به دلیل رشد فزاینده ترافیک و تولید خودرو، محورهای استان نیاز اساسی به ارتقاء و توسعه و تعریض دارند، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های شهرستان ساری این اداره براساس برنامه‌های اجرایی خود اقدام به جلوگیری از این ساخت و سازها کرده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول