اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار سنندج خواستار شد:

برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز در سنندج

خبرگزاری فارس: خواستار برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان شد.

برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز در سنندج
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات روستاهای تابعه شهرستان سنندج که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو از مهم‌ترین مشکلات روستاهای این شهرستان است.
وی با بیان اینکه همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های ذیربط برای مقابله به ساخت و سازهای غیرمجاز امری ضروری است، افزود: نظارت و بازرسی مستمر، تعامل و همکاری مدیران دستگاه‌های ذیربط با بخشداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی و عمل بر مبنای قانون مهم‌ترین عامل برای جلوگیری و مبارزه با این پدیده است.
فرماندار سنندج بر لزوم عدم واگذاری انشعاب آب، برق و گاز به واحدهای غیرمجاز تاکید کرد و گفت: اهمال و سهل‌انگاری در این مورد موجب رشد قارچ گونه و غیر معارف ساخت و سازهای غیر مجاز می‌شود.
میرزایی‌اصل با اشاره به اینکه طرح‌های هادی برخی از روستاهای شهرستان جوابگوی نیازهای فزاینده و جمعیت روبه رشد در این روستاها نیست، اضافه کرد: بازنگری به موقع طرح‌های هادی روستاها موجب توسعه فضاهای مسکونی و عاملی برای پیشگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز عنوان کرد.

* اجرای 255 طرح عمرانی خدماتی در روستاهای سنندج

به گفته وی، در حال حاضر بیش از 255 طرح و پروژه عمرانی و خدماتی با صرف اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 510 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها توسط دهیاران در روستاهای این شهرستان در حال اجراست.
فرماندار سنندج، خواستار همکاری ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی برای واگذاری زمین‌های مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح روستاهای این شهرستان شد.
میرزایی‌اصل بر لزوم تعیین متولی برای نگهداری و رسیدگی به امور مراکز ورزشی سطح روستاها به‌منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته و خدمات انجام شده در این روستاها شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول