اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان:

دانشگاه‌ها در حوزه ساخت و ساز تنها تئوری محور هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان گفت: دانشگاه‌های ما در حال حاضر با بحث اجرا در خصوص ساخت و ساز بیگانه است و تنها به تئوری محور بودن اکتفا کرده است.

دانشگاه‌ها در حوزه ساخت و ساز تنها تئوری محور هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بهزاد محمدی در جمع خبرنگاران در همدان اظهار کرد: در حال حاضر 3 هزار و 500 مهندس در استان همدان وجود دارد که بر این اساس وضعیت استان در زمینه ساختمان‌سازی بسیار خوب است.
وی اضافه کرد: در خصوص مسکن مهر در استان تعداد 23 هزار واحد را مهندسان ما نظارت کرده‌اند که بر اساس گزارشات تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته‌ایم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان با اشاره به ساخت ساختمان جدید نظام مهندسی استان نیز گفت: این ساختمان در 817 متر زیربنا در حال احداث است که تا دو سال آینده به اتمام می‌رسد و حدود 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا به اتمام برسد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی غیردولتی است و از منابع داخلی سازمان استفاده می‌کند انتظار داریم مسئولان استانی کمک‌هایی را در راستای احداث ساختمان جدید نظام مهندسی استان داشته باشند چرا که همه اقدامات ما برای دولت است.
محمدی گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان نیز همگام با سایر سازمان‌های نظام مهندسی در کشور دوره‌های آموزشی را در راستای ارتقای آگاهی کارکنان دارد.
وی تصریح کرد: دانشگاه‌های ما در حال حاضر با بحث اجرا در خصوص ساختمان بیگانه است و تنها به تئوری‌محور بودن اکتفا کرده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان در پایان گفت: در حال حاضر بحث مقررات ملی ساخت و ساز کشور در دانشگاه‌ها دیده نشده که با این وصف امیدواریم مقررات ملی نیز در مباحث دانشجویان گنجانده شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول