اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در چهارمحال و بختیاری صورت می‌گیرد؛

نظارت 2 هزار مهندس ناظر بر فرآیند ساخت و ساز

خبرگزاری فارس: نائب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری گفت: افزون بر 2 هزار مهندس ناظر بر فرآیند ساخت و ساز در این استان نظارت دارند.

نظارت 2 هزار مهندس ناظر بر فرآیند ساخت و ساز
حسین مظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مهندسان ناظر این استان مسئولیت نظارت بر نحوه تخصیص 400 میلیارد تومان اعتبار به یک میلیارد متر مربع زیربنا در این استان را بر عهده دارند.
وی سازمان نظام مهندسی را متولی طراحی و نظارت بر فرآیند ساخت و ساز در بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: این سازمان در قالب فعالیت NGO با برعهده گرفتن مسئولیت خطیر نظارت گام‌های بسیار تأثیرگذاری را در راستای مقام سازی و بهینه سازی صنعت ساختمان در کشور برداشته است.
مظهری نرخ تعرفه‌های ساخت و ساز در این استان را در مقایسه با دیگر استان‌های کشور بسیار ناچیز دانست و گفت: به‌منظور حمایت از مردم در راستای توسعه و پیشرفت کاهش نرخ تعرفه‌ها در این استان در دستور کار قرار گرفت.
نایب رئیس سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بر این اساس است که در چهار سال اخیر تاکنون هیچ افزایش قیمتی در بحث تعرفه‌ها در این استان صورت نگرفته است.
وی بر ضرورت ارتقا سطح دانش مهندسان در این استان تأکید کرد و گفت: دوره‌های آموزشی به‌منظور ارتقا سطح رتبه در سطوح درجه یک، دو و سه در این استان برگزار می‎شود که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
مظهری حرکت به سوی صنعتی سازی تولید ساختمان موضوع اصلی گفتمان مهندسی و مدیریتی در جامعه برشمرد و گفت:  کمبود شدید فضاهای مسکونی و به دنبال آن تامین فضاهای خدماتی مورد نیاز متناسب با توسعه فضاهای مسکونی، استفاده از تکنولوژی‌های نوین و صنعتی در تولید ساختمان را الزامی کرده است.
وی ادامه داد: ارتقای سطح آموزش‌های علمی، فنی و حرفه‌ای برای دست اندرکاران تولید صنعتی ساختمان به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده در تولید فضاهای ساختمانی از نکات کلیدی در این فرآیند است.
نائب رئیس سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد با تربیت و ارائه آموزش‌ها و مهارت‌های لازم برای دست اندرکاران اجرایی صنعت ساختمان، الگوسازی مناسبی در صنعت ساخت و ساز در ایران شکل بگیرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول