اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راه و ترابری بهشهر:

جلوگیری از 25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در بهشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و ترابری بهشهر گفت:‌ این اداره در شش ماه سال جاری از 25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز (قبل از اجرا) در حریم راه‌های ارتباطی این شهرستان جلوگیری کرده است.

جلوگیری از 25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در بهشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان مازندران، حسین عرفانی بیان داشت: شهرستان بهشهر به دلیل شرایط جغرافیایی و طبیعی خود دارای محورهای حیاتی و حساسی است که به دلیل حجم بالای گردشگر و مسافر می‌طلبد که از محورهای ایمن و مناسبی برخوردار باشد.
وی خاطرنشان کرد: از این رو این اداره براساس برنامه‌های اجرایی خود در شش ماه اول سال جاری، اقدام به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه‌ها کرده که در این راستا به غیر از 25 مورد جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز ( قبل از اجرا)، 10 مورد از اینگونه موارد را نیز با حکم قضایی تخریب کرده است.
سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان بهشهر در ادامه صیانت از حریم راه‌ها را به منظور توسعه آتی راه و حفظ سرمایه ملی از وظایف ذاتی عموم مردم دانست و خاطرنشان کرد: این اداره در زمینه صدور پروانه ساخت و ساز نیز با توجه به رعایت اصول حریم راه‌ها در شش ماهه اول سال جاری به بیش از 48 مورد پرونده مجوز ساخت داده است.
وی در ادامه برچیدن 124مورد تابلو غیرمجاز در حریم راه‌ها را از دیگر برنامه‌های این اداره در زمینه پاکسازی حریم راه‌های ارتباطی این شهرستان برشمرد.
به گزارش فارس، هرگونه ساخت و ساز در حریم راه‌ها و یکصد متر بعد از انتهای آن به استناد مواد 6 و 17 قانون اصلاح ایمنی راه‌ها بدون مجوز از وزارت راه و شهرسازی ممنوع است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول