اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اداره ارشاد لرستان:

خادمان و پدیدآورندگان کتاب در لرستان تقدیر می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مراسم تقدیر از خادمان و پدیدآورندگان کتاب در حوزه‌های مختلف در استان لرستان برگزار می‌شود.

خادمان و پدیدآورندگان کتاب در لرستان تقدیر می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد ماشاءالله امان‌اللهی بهاروند ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته کتاب و با هدف تجلیل و تشویق دست اندرکاران امور کتاب و کتابخوانی و ایجاد انگیزه در فعالان این حوزه، مراسم تقدیر از خادمان، پدیدآورندگان و فعالان حوزه کتاب 29 آبان ماه جاری در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار می‌شود.
‌وی افزود: در این مراسم که با مشارکت دستگاه‌های اجرایی از جمله کانون پرورش فکری، آموزش و پرورش، نهاد کتابخانه‌های عمومی و ... برگزاری می‌شود از 60 نفر از فعالان و تلاشگران در زمینه‌های مختلف تولید، توزیع، نشر و نقد کتاب، کتابدار نمونه، مولفان رشته‌های مختلف به صورت تخصصی، تلاشگران عرصه کتاب و کتاب‌خوانی، مترجمان، کودکان و نوجوانانی که بیشترین مطالعه و فعالیت را در عرصه کتاب‌خوانی داشته‌اند و همه آن‌هائی که در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخانه سهیم بودند تجلیل می‌شود.
‌معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار داشت: توسعه، پیشرفت و اعتلای هر جامعه در سایه گسترش و ترویج علم و علم‌آموزی است و کتاب‌خوانی در این امر مهم‌ترین نقش را دارد بنابراین تمام تلاش ما خدمتگزاری به این جامعه فرهیخته است.
 بهاروند تصریح کرد: این مراسم 29 آبان ماه جاری با حضور مقامات استانی و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول