اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با هفته کتاب صورت می‌گیرد؛

افتتاح 70 نمایشگاه کتاب در مدارس ابهر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در 70 مدرسه ابهر نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

افتتاح 70 نمایشگاه کتاب در مدارس ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن قدردانی از حضور باشکوه و حماسی مردم به ویژه دانش‌آموزان، مربیان و معلمان مدارس در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: همه با حضور خود مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل غاصب زدند.
وی افزود: شاخصه مهم راهپیمایی 13 آبان امسال ابهر وجود نظم خاص موجود در صفوف راهپیمایی بود که دانش‌آموزان با نظم و ترتیب خاصی این مهم را رقم زدند.
مدیر آموزش و پرورش ابهر در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی خاطرنشان کرد: در این هفته در 70 مدرسه ابهر نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود که بالاترین رقم ریالی کتاب در استان زنجان را ابهر جذب کرده است.
وی به نهضت ملی حفظ قرآن اشاره و تصریح کرد: کلید این امر زده شده و در این طرح بنا بر این است که 16 درصد دانش‌آموزان و چهار درصد معلمان در این طرح پوشش داده شوند.
قنبری اضافه کرد: در وهله اول این طرح تعداد 2 میلیون دانش‌آموز تحت پوشش قرار می‌گیرند و این طرح از آذر ماه سال جاری آغاز می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به بحث آسفالت مدارس بیان کرد: ما مدارس هر شهر را به صورت جداگانه به اداره کل اعلام کرده‌ایم که در صائین‌قلعه و با بازدید شهردار این شهر مقرر شده مدارسی که در اولویت هستند هرچه سریع‌تر آسفالت شوند.
مدیر آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه در مورد فضاهای آموزشی در منطقه گلسار مشکل وجود دارد، عنوان کرد: با وجود اینکه چند واحد آموزشی در این منطقه احداث شده و چند واحد نیز در حال احداث است، ولی همچنان با مشکل فضای آموزشی در این منطقه روبه‌رو هستیم.
وی افزود: در گلشهر نیز در حال حاضر مرم به شدت با مشکل روبه‌رو هستند و زمینی که وجود دارد بر اساس اعلام کارشناسی برای هر متر 170 هزار تومان قیمت گذشته شده که در مجموع هزینه این زمین که متعلق به اوقاف است مبلغ 312 میلیون تومان است.
قنبری تصریح کرد: ما در برنامه پنج ساله برای این محل یک مجتمع تعریف کرده‌ایم که امیدوار هستیم مشکل این زمین هرچه سریع‌تر برطرف شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول