اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بخش کودک و نوجوان کتابخانه شهرستان انار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی با حضور فرماندار و مسئولان محلی بخش کودک و نوجوان کتابخانه شهید باهنر شهرستان انار به بهره‌برداری رسید.

بخش کودک و نوجوان کتابخانه شهرستان انار افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان ظهر امروز بخش کودک و نوجوان کتابخانه شهرستان انار با بیش از 3 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف و وسایل سرگرمی و آموزشی و مواد سمعی بصری راه‌اندازی شد و به بیش از 500 مخاطب خدمات ارائه می‌دهد.
همچنین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ کتابخوانی با شعار "کتاب غذای روح بشر است"، همایش دوچرخه‌سواری با حضور مسئولان شهرستان و ده‌ها نفر از جوانان و نوجوانان از محل کتابخانه شهید باهنر تا کتابخانه امام رضا (ع) روستای احمدآباد به مسافت پنج کیلومتر را رکاب زدند.
رکاب‌زنان با اهدای کتاب به مغازه‌داران و اقشار مختلف مردم به ترویج فرهنگ کتابخوانی در نقاط مختلف پرداختند، همچنین دوچرخه‌سواران با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
در پایان به 20 نفر از شرکت‌کنندگان در این همایش به قید قرعه دو دستگاه دوچرخه و وجه نقد اهدا شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول