اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت؛

برگزاری همایش کتابداران مساجد فارس

خبرگزاری فارس: همایش کتابداران کتابخانه‌های مساجد فارس همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با حضور 200 کتابدار منتخب این استان برگزار شد.

برگزاری همایش کتابداران مساجد فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس، مسئول این دبیرخانه با بیان اهداف برپایی این همایش آموزشی اظهار داشت: مقام معظم رهبری 29 تیر ماه سال جاری در دیدار با مسئولان کتابخانه‌ها و کتابداران کشور رهنمودهای ارزشمندی در مورد احترام به کتاب و کتابخوانى و اهمیت کتاب در جامعه ارائه کردند که یکی از اهداف برگزاری این همایش آموزشی بالا بردن سطح کیفی کتابخانه‌های مساجد در این استان است.
رضا باقری افزود: آشنایی کتابداران با روش‌های نوین کتابداری، آموزش سازمان‌بندی کردن کتاب‌ها بر اساس رده‌بندی 10‌دهی، آموزش روش‌های جذب اعضای کانون‌های مساجد به کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی از دیگر اهداف برگزاری همایش و آموزش کتابداران کتابخانه‌های مساجد این استان است.
به گزارش فارس، محمد حیاتی از اساتید دانشگاه شیراز در این همایش در مورد سازمان‌دهی منابع در کتابخانه، مستندسازی کتاب‌ها، رده‌بندی کردن کتاب‌ها و استفاده از اینترنت آموزش‌هایی ارائه داد.
همچنین طاهره جوکار از اساتید دانشگاه شیراز نیز در بخش دوم آموزش، کتابداران را با مباحثی از قبیل روش‌های بازاریابی، جذب مخاطبان به محیط کتابخانه و روش‌های رده‌بندی کتاب‌ها بر اساس روش دیوئی آشنا کرد.
همایش و آموزش کتابداران کتابخانه‌های مساجد فارس با همکاری کانون فرهنگی هنری شهدای محراب مسجد ابوالفضل (ع) کلبه شیراز به عنوان کانون تخصصی کتابخانه‌های این استان برگزار شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول