اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری آذربایجان غربی خبر داد:

گسترش کتابخانه‌های سیار روستایی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: گسترش کتابخانه های سیار روستایی آذربایجان غربی در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارد.

گسترش کتابخانه‌های سیار روستایی در آذربایجان‌غربی
فریدون سید مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: افزایش تعداد کتابخانه‌های سیار روستایی به کمک نهاد کتابخانه های آذربایجان غربی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام می شود.
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه، تصریح کرد: بر این اساس پنج لندرور اسقاطی تجهیز شده است.
این مسئول با بیان اینکه لندرورهای مذکور تعمیر و تجهیز به کتاب‌های مورد نیاز روستاییان تجهیز شده است، افزود: این کتابخانه‌های سیار در سطح روستاها اقدام به امانت دادن کتاب به کودکان روستایی می‌کنند.
سید مصطفوی با تاکید بر افزایش تعداد خودروها برای توزیع کتاب در روستاهای استان، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک دو دستگاه ون جدید نیز به تعداد این کتابخانه‌های سیار روستایی افزوده می شود.
وی با اشاره به استفاده از توان بخش خصوصی در این زمینه، گفت: با حضور افراد خیر و نهاد و سازمان‌هایی که در راستای گسترش فضای فرهنگی اقدام می‌کنند همکاری می‌کنیم این اقدامات در راستای احیای سنت وقف در قالب پیوست های فرهنگی انجام می گیرد.
این مسئول با اشاره به اقدامات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، اذعان داشت: علاوه بر ارائه و انتشار کتاب به کودکان و نوجوانان در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی در حوزه فرهنگی نیز چهار نوع فعالیت مختلف داریم و در بخش هنری نیز نقاشی، سفال‌گری و موسیقی ارف، روش ساده آموزش موسیقی به کودکان جزو برنامه‌های این کانون است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول