اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار پاوه:

گزارش آمانو شروع یک جنگ روانی جدید است

خبرگزاری فارس: فرماندار پاوه گفت: گزارش اخیر آمانو یک گزارش سیاسی و آغاز یک جنگ روانی جدید علیه نظام است.

گزارش آمانو شروع یک جنگ روانی جدید است
به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه، حسین خدرویسی در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت 5 آذر سالروز صدور فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج و تسلیت شهادت شهدای غدیر و همچنین حماسه شکست حصر سوسنگرد، شهر عاشقان شهادت، از آیت‌الله سید مرتضی نجومی هنرمند فرزانه و مفسر بزرگ قرآن نیز تجلیل کرد.
وی در آغاز جلسه با اشاره به گزارش اخیر دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آن را گزارشی سیاسی و بی‌پایه و اساس دانست و تصریح کرد: گزارش دیکته شده آمریکا به آمانو و ارائه آن به شورای حکام آژانس و ادعای تصمیم ایران مبنی بر ترور سفیر عربستان حاکی از شروع دور جدیدی از جنگ روانی بر علیه نظام اسلامی است و همه باید در این خصوص هوشیار باشند.
خدرویسی گفت: موج بیداری اسلامی که دیکتاتورهای مزدور استکبار را به کام خود کشید و اعتراضات مردمی که علیه سرمایه‌داری به جریان افتاده، نفس نظام سرمایه‌داری را به شماره انداخته است.
فرماندار پاوه خاطر نشان کرد: انحراف اذهان مردم از مشکلات داخلی، یکی از اهداف سران استکبار در توطئه‌های جدید است و یکی دیگر ازتوطئه‌های آنها تهدید نظامی بود که با موضع گیری قاطع فرمانده معظم کل قوا، در نطفه خفه شد.
خدرویسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جلسه روز گذشته شورای مسکن استان، گفت: احداث پروژه 1024واحدی مسکن مهر پاوه با 35 درصد پیشرفت و پروژه 125 واحدی هم با 50 درصد پیشرفت در حال انجام است ولی با این حال شهرستان پاوه از میانگین استان عقب بوده و همین امر باعث نارضایتی استاندار شده است.
وی اضافه کرد: در جلسه دیروز شورای مسکن استان، گزارش روند پیشرفت پروژه های مسکن مهر پاوه قرائت شد و سید دادوش هاشمی، استاندار کرمانشاه، دستور تسریع در انجام کار را صادر کرد به طوری که اگر طی یک هفته آینده تغییر محسوسی در شیوه کار داده نشود، پروژه به پیمانکار دیگری واگذار خواهد شد.
فرماندار پاوه در خصوص بحث اشتغال در شهرستان، عنوان کرد: برنامه امسال ما برای اشتغال در شهرستان پاوه ایجاد 2948 شغل بوده که خوشبختانه حدود 95 درصد تعهد ما محقق شده است.
وی با اشاره به شکایت مردم از برخی دستگاه‌ها در خصوص عدم رسیدگی مطلوب به مشکلات مردم و برخورد نادرست با ارباب‌رجوع، تأکید کرد: پاسخگویی برخی مدیران به مراجعین شایسته نیست و شکایاتی به فرمانداری واصل شده است و چنانچه این دستگاه‌ها به این رویه ادامه دهند، با آنها برخورد خواهیم کرد.
خدرویسی با اعلام قرار گرفتن احداث جاده پاوه به کرمانشاه و آبرسانی به این شهر در ردیف بودجه ملی، گفت: بودجه این دو پروژه بزرگ در ردیف ملی قرار گرفته و گازرسانی به باینگان هم طی چند روز آینده آغاز شده و مشکل گاز برخی نقاط باقی‌مانده شهر پاوه نیز به زودی حل می‌شود.
فرماندار پاوه یادآور شد: در پی سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، اعتبارات بسیار خوبی به استان اختصاص یافته و لازم است مدیران پیگیر جذب اعتبارات از دستگاه مربوطه باشند.
وی از پیگیری‌های رئیس دانشگاه پیام نور پاوه در جذب اعتبار 10 میلیارد ریالی برای احداث ساختمان جدید این دانشگاه تجلیل کرد و از ادارات و ارگان‌های شهرستان هم خواست با دانشجویانی که از طرف این دانشگاه برای کارها و پروژه‌های تحقیقاتی معرفی می‌شوند، نهایت همکاری را داشته باشند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول