اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار درمیان:

گزارش ‌آمانو ‌سرپوشی برای شکست مفتضحانه آمریکا‌ بود

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: گزارش سفارشی آمانو جبران اتهام پوچ و بی‌اساس ترور ولیعهد عربستان توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرپوشی برای شکست مفتضحانه آمریکا در این ادعا بود.

گزارش ‌آمانو ‌سرپوشی برای شکست مفتضحانه آمریکا‌ بود
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی صبح امروز در نشست ستاد گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تفکر بسیجی تفکری جهان شمول است و محدود به کشور و عده‌ای خاص نمی‌شود.
فرماندار درمیان با بیان اینکه بزرگداشت هفته بسیج گرامیداشت ارزش‌ها، دستاوردها و حرکت در خط ولایت است، تصریح کرد: بسیج نماد مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی بوده و دشمن همواره از شهادت‌طلبی ملت ایران ضربه خورده است.
براتی بسیجیان را نماد و سمبل پیروان خط امام و رهبری و استکبارستیزی و همچنین نماد وحدت و ولایت‌مداری دانست و افزود: دشمنان نظام همواره از تفکر بسیجی، فرهنگ آزادگی و شهادت‌طلبی ملت ایران اسلامی ضربه خورده است.
وی با اشاره جوسازی‌های اخیر استکبار جهانی و همسویی حکام وابسته برخی کشورهای عربی با این جریانات تأکید کرد: اینگونه جوسازی‌ها و فرافکنی‌ها ناشی از ضعف استکبار و ایادی وی در برخورد با مناسبات جهانی، خواسته‌های به حق ملت‌ها، بیداری اسلامی و جنبش وال استریت است.
فرماندار درمیان با بیان اینکه آمانو در گزارش خائنانه اخیر خود آبرو و اعتبار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به طور کلی خدشه‌دار کرد، ادامه داد: گزارش سفارشی آمانو جبران اتهام پوچ و بی‌اساس ترور ولیعهد عربستان توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرپوشی برای شکست مفتضحانه آمریکا در این ادعا بود.
براتی بر برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگ تأکید کرد و ادامه داد: همه باید هفته بسیج و همه ایام باید روز دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.
فرماندار درمیان از جنگ نرم به عنوان نبرد با فرهنگ ملت‌ها یاد کرد و ابراز داشت: بسیج باید نقش تعیین کننده‌ای را در دفع حمله ایادی استکبار به جمهوری اسلامی ایفا کرده و درس تلخی به دشمنان اسلام بدهد و حفظ و استمرار نظام جمهوری اسلامی را تضمین کند.
وی یادآور شد: جنگ نرم، جنگ عقیده‌ها و ارائه الگوهای غلط است و جنگ با یک کشور خاص نیست بلکه جنگ علیه یک فرهنگ است.
فرماندار درمیان اضافه کرد: از آنجایی که در جنگ نرم همه گروه‌ها و اقشار یک جامعه به ویژه خواص و راهبران، مخاطب پیام‌های فرهنگی هستند لازم است تا بسیجیان با ایجاد بستری مناسب، زمینه بصیرت‌زایی و بصیرت‌افزایی در توده‌های مردم را فراهم آورند و اجازه ندهند تا دشمنان با هنجارشکنی، اهانت و دیگر شیوه‌ها مردم را به سمت و سوی غفلت بکشانند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول