اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار آذربایجان غربی خواستار شد؛

بهسازی نانوایی‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: واحدهای نانوایی آذربایجان غربی با همت مسئولان بهسازی و نوسازی شوند.

بهسازی نانوایی‌های آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده پیش از ظهر امروز در نخستین همایش تجلیل از فعالان حوزه گندم، آرد و نان که در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: تاکنون مبلغی به میزان 10 میلیارد تومان توسط مسئولان این بخش برای ساماندهی واحدهای نانوایی تخصیص یافته است که امیدواریم با تزریق این میزان اعتبار به بدنه صنعت نان، تحولات عظیمی در این حوزه شاهد شویم.
وی افزود: در سال‌‌های اخیر تعدادی واحد تولیدی نان صنعتی در استان ایجاد شد ولی همچنان مردم استقبال چندانی از این نوع نان به عمل نمی‌آورند ولی با توجه به اینکه نان صنعتی مزایای زیادی برای سلامتی فرد به دنبال دارد باید در راستای توسعه واحدهای صنعتی و ترویج فرهنگ استفاده از آن در جامعه گام برداریم.
این مسئول با اشاره به اینکه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کاهش ضایعات نان تاثیر مطلوبی داشته است، ادامه داد: با اجرای موفق این قانون تا حدود زیادی میزان ضایعات و دور ریز کم شد همچنین در مصرف آرد و گندم هم صرفه‌جویی شده است.
وی با بیان اینکه آذربایجان غربی در تولید گندم باکیفیت یکی از شش استان برتر کشور است، تصریح کرد: در حوزه تولید و فرآوری گندم، این استان شرایط مطلوبی دارد، هر چند که سال گذشته به دلیل وجود آفت سن گندم، تا اندازه‌ای کیفیت پایین آمد ولی امسال این مشکل وجود ندارد به همین دلیل این محصول در شرایط مناسب تولید می‌شود.
این مسئول به ورود فعالان بخش خصوصی برای احداث سیلو اشاره کرد و گفت: قبل از سال 84 اغلب سیلو‌های استان دولتی بود ولی از سال 84 همگام با آغاز نهضت سیلوسازی با مشارکت بخش خصوصی رشد عظیمی در این بخش ایجاد شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول