اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در راستای ارتقای کیفیت نان تولیدی؛

پرونده 46 نانوایی متخلف در زنجان بررسی شد

خبرگزاری فارس: در راستای ارتقای کیفیت نان تولیدی در زنجان پرونده 46 نانوایی متخلف بررسی شد.

پرونده 46 نانوایی متخلف در زنجان بررسی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد شامگاه یکشنبه در جلسه تعزیرات حکومتی شهرستان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان ذی‌ربط کیفیت نان تولیدی در زنجان ارتقا یافته است.
وی با تبریک دهه ولایت و فرا رسیدن عید غدیر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عیدهای مسلمانان از شهروندان خواست اقدامات لازم را در زمینه هر چه بهتر برگزار شدن این جشن‌ها انجام دهند.
فرماندار و رئیس کمیسیون تعزیرات آرد و نان شهرستان زنجان با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها افزود: در حال حاضر صدور مجوز نانوایی برای شهرک‌های جدید‌الاحداث از اولویت‌های کاری مسئولان ذی‌ربط در زمینه آرد و نان است.
وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط اتحادیه نانوایان و اداره بازرگانی در زمینه ایجاد نانوایی‌های جدید عنوان کرد: ایجاد نانوایی‌هایی جدید با متراژ و فضای مناسب از اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته است.
راشاد تاکید کرد: ایجاد نانوایی‌های جدید با متراژ مناسب موجب ایجاد فضای رقابتی در بین نانوایان و در نتیجه ارتقای کیفیت نان تولیدی می‌شود.
وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته در زمینه رسیدگی به امور نانوایان در زنجان ادامه داد: همکاری مسئولان در ارگان‌های مختلف کمک شایانی به بهبود وضعیت نان تولیدی می‌کند.
همچنین در ادامه این جلسه دبیر کمیسیون آرد و نان شهرستان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط کمیسیون آرد و نان در زمینه بهبود وضعیت نانوایی‌ها و نان بیان کرد: اقدامات صورت گرفته در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم شهرستان صورت می‌گیرد.
مصطفوی با بیان اینکه ایجاد فضای رقابتی در بین نانوایان موجب ارتقای کیفیت نان تولیدی می‌شود، افزود: مسئولان ذی‌ربط باید فضای مناسب رقابتی را برای نانوایان فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه پس از هدفمندی یارانه‌ها کیفیت نان تولیدی در استان ارتقا یافته است، اضافه کرد: این امر در نتیجه تلاش مسئولان ذی‌ربط در این زمینه و نانوایان زحمتکش به دست‌ آمده است.
دبیر کمیسیون آرد و نان شهرستان زنجان با بیان اینکه مسئولان شهرستان در همه زمان‌ها آمادگی رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص نان‌های تولیدی دراستان دارند، افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف از سوی نانوایان و کارخانه‌های آردسازی می‌توانند با شماره 3226666 تماس گرفته و تخلفات مورد نظر را به مسئولان ذی‌ربط اعلام کنند.
لازم به ذکر است، در پایان این جلسه به پرونده 46 نانوایی متخلف رسیدگی شد.
عمده تخلف نانوایان مذکور در زمینه کم‌فروشی، گرانفروشی، نامرغوبی نان تولیدی، تبدیل خود سرانه نوع پخت، عدم رعایت بهداشت توسط نانوایان و برخورد ناشایست با مشتریان بود که این نانوایان متخلف به پرداخت 88 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول