اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی نانوایی‌های زنجان؛

10 نانوایی برتر زنجان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله زنجان گفت: در ارزیابی نانوایی‌ها 10 واحد نانوایی در استان زنجان به عنوان نانوای برتر شناخته شدند.

10 نانوایی برتر زنجان معرفی شدند
پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر یک‌هزار و 199 واحد نانوایی در استان زنجان در حال فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه ارزیابی صورت گرفته از طریق سامانه سنجش کیفیت نان صورت گرفته است، افزود: حداقل نمره ارسالی صفر و حداکثر نمره ارسالی از سوی شهروندان 20 بوده است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان یادآور شد: از مجموع نانوایی‌های برگزیده شده سه واحد نانوایی از شهرستان زنجان انتخاب شده‌اند.
وی افزود: در حال حاضر 496 نانوایی در شهرستان زنجان در حال فعالیت هستند.
خالقی در ادامه با بیان اینکه سه نانوا نیز از شهرستان خدابنده به عنوان نانوای برتر شناخته شده‌اند، اضافه کرد: در حال حاضر شهرستان خدابنده 209 واحد نانوایی فعال دارد.
وی تصریح کرد: همچنین سه واحد نانوایی نیز از شهرستان طارم به عنوان نانوای برتر شناخته شده‌اند.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 61 واحد نانوایی در شهرستان طارم در حال فعالیت است، افزود: این شهرستان بیشترین رشد را در کسب تعداد نانوایی‌های برتر در استان زنجان به دست آورده است.
وی همچنین با بیان اینکه یک نانوایی از شهرستان خرم‌دره به عنوان نانوای برتر انتخاب شده است، ادامه داد: تعداد نانوایی‌های موجود در شهرستان خرم‌دره 82 واحد است.
خالقی با اشاره به تعداد نانوایی‌های موجود در سایر شهرستان‌های استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر 224 واحد نانوایی در شهرستان ابهر وجود دارد.
وی همچنین تعداد نانوایی‌های موجود در شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان را نیز به ترتیب 73 و 54 واحد اعلام کرد.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: در ارزیابی صورت گرفته نان لواش صاحب بیشترین رضایت‌مندی را در بین مردم شد.
وی در ادامه با اشاره به فعال بودن سامانه ویژه سنجش کیفیت نان افزود: شهروندان زنجانی به منظور ارسال نظرات خود در زمینه کیفیت نان تولید توسط نانوایی‌ها می‌توانند نظرات خود را به همراه کد نانوایی مورد نظر به شماره پیامک سامانه سنجش کیفیت نان با به شماره 30001518 ارسال کنند.
خالقی با بیان اینکه هر نانوایی دارای کد مخصوص است، اضافه کرد: میزان رضایت‌مندی مردم از کیفیت نان تولیدی واحدهای نانوایی با گرفتن میانگین توسط نظرات ارسال شده به دست آمده است.
وی با تاکید بر اینکه در ارزیابی مورد نظر همه نانوایی‌های استان مورد توجه هستند، افزود: حتی نانوایی‌هایی که دارای یک نظر ارسالی از سوی مردم بوده‌اند نیز در این ارزیابی قرار گرفته‌اند.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 199 نانوایی در استان زنجان وجود دارد، گفت: مردم استان زنجان با نظرات ارسالی خود 520 واحد از نانوایی‌های استان زنجان را مورد ارزیابی قرار داده‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول