اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از امروز به مدت یک هفته صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح نظارت بر کیفیت نانوایی‌های اهواز

خبرگزاری فارس: طرح نظارت بر کیفیت نان از امروز به مدت یک هفته در شهرستان اهواز اجرایی می‌شود.

اجرای طرح نظارت بر کیفیت نانوایی‌های اهواز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی خوزستان، در راستای اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها و نظارت هرچه بهتر بر وضعیت کمیت و کیفیت نانوایان شهر اهواز، طرح نظارت بر کیفیت نان از امروز (۲۱ آبان‌ماه) به مدت یک هفته با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مربوطه از جمله تعزیرات حکومتی، بهداشت، اماکن نیروی انتظامی، بازرسی و اصناف اجرا می‌شود.
معاون بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی خوزستان گفت: در قالب این طرح با واحدهای نانوایی که با تذکرات مکرر، اقدامی برای بهبود کمیت، کیفیت و مسائل بهداشتی انجام نداده‌اند برخورد جدی می‌شود.
امیرحسین نظری از نانوایی‌های شهرستان اهواز خواست به منظور ارائه نان با کیفیت و کمیت خوب و مطلوب رضایت شهروندان را فراهم کنند تا شاهد تعطیلی واحدهای نانوایی و بیکار شدن کارگران نباشیم.
وی افزود: با توجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و افزایش نرخ نان همه نانوایی‌ها ملزم به عرضه نان باکیفیت به مردم هستند و در این ارتباط در طول روز بازرسی‌های مستمر و مداومی از نانوایی‌ها انجام می‌شود.
نظری از عموم مردم اهواز خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از نانوایی‌ها مراتب را به شماره ستاد خبری ۱۲۴ بازرگانی استان اطلاع دهند تا مورد بازرسی قرار گیرند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول