اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل اداره ارزشیابی و نظارت سینمای ایران:

بهترین جشنواره‎های فیلم کودک را در اصفهان به یاد دارم/ ایرانیان از بازگشت جشنواره به زادگاهش خوشحال باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ارزشیابی و نظارت سینمای ایران گفت: بهترین جشنواره‎های فیلم کودک را در اصفهان به یاد دارم و از بازگشت جشنواره به محل تولدش خوشحالم و این شادی حق همه هنرمندان و همه ایرانیان است.

بهترین جشنواره‎های فیلم کودک را در اصفهان به یاد دارم/ ایرانیان از بازگشت جشنواره  به زادگاهش خوشحال باشند
علیرضا سجادپور در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی باید برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره در اصفهان  صورت بگیرد، اظهار داشت: از بیست و پنج دوره‌ای که تاکنون از جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان برگزار شده است، اصفهان، میزبانی بیست جشنواره را داشته است که در این بین چند جشنواره هم به میزبانی کرمان، تهران و همدان برگزار شده است.
وی افزود: واقعیت امر این است که جشنواره فیلم کودک و نوجوان در جهان به نام جشنواره اصفهان شناخته شده است، و من از بازگشت مجدد جشنواره به اصفهان، خوشحالم و بهترین و ماندگارترین این جشنواره‎ها را در اصفهان به یاد دارم.
مدیرکل اداره ارزشیابی و نظارت سینمای ایران با بیان اینکه کرمان، تهران و همدان نیز میزبانان خوبی برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان بوده‌اند، تصریح کرد: از تمام افرادی که در سال‎های گذشته میزبانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان را برعهده داشتند، تشکر می‎کنم، اما بهتر بود که این جشنواره به اصفهان برگردد.
وی ادامه داد: شهر زیبای اصفهان به دلیل شهرت جهانی که شایستگی میزبانی دائمی جشنواره فیلم کودک و نوجوان را دارد.
سجادپور با اشاره به اینکه شهرت جهانی اصفهان یکی از المان‎ها و دلایل بازگشت مجدد جشنواره به اصفهان است، اظهار داشت: اصفهان در بین کشورهای جهان به شدت نامی و مشهور است و بهتر می‌تواند جشنواره  بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان را به جهانیان بشناساند و به همین دلیل این جشنواره مجدداً به اصفهان بازگشت.
وی با بیان اینکه اصفهان وظیفه خطیری در برگزاری این جشنواره دارد، گفت: اصفهان و اصفهانی‌ها باید بدانند که میزبانی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی فیلمسازی به آنها محول شده است، پس باید جذاب‌تر و پرشورتر از گذشته از آن استقبال کنند.
مدیرکل اداره ارزشیابی و نظارت سینمای ایران در پایان شادی بازگشت مجدد جشنواره فیلم کودک و نوجوان را متعلق به همه دانست و تصریح کرد: از اینکه جشنواره به زادگاهش برگشت خرسندم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول