اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قائم مقام مدیر کل دفتر نظارت معاونت سینما وزارت ارشاد:

فیلم کودک زمینه ساز مقاومت در مقابل هجمه دشمنان است

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیر کل دفتر نظارت و ارزشیابی معاونت سینما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان زمینه ساز مقاومت در مقابل هجمه گسترده دشمنان است.

فیلم کودک زمینه ساز مقاومت در مقابل هجمه دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، مهدی عظیمی در آیین آغاز اکران فیلم‌های بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان، ضمن ابراز خرسندی از استقبال پر‌شور مردم فرهنگ‌مدار و شهید‌پرور این استان از افتتاحیه این جشنواره گفت: جمهوری اسلامی ایران در شرایطی قرار دارد که دشمنان تمام قد برای ضربه زدن به او قد علم کرده‌اند.
وی افزود: دشمنان از طریق حوزه هایی همچون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای، مطبوعات، تربیتی، آموزشی، ادبی و هنری و عکس وارد میدان شده اند.
عظیمی تصریح کرد: در این راستا وظیفه ما این است که در چنین شرایطی با برگزاری جشنواره‌هایی همچون کودک در مقابل هجمه گسترده فرهنگ دشمنان بتوانیم مقاومت کنیم.
وی اظهار داشت: باید با تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرا و جذب نیروها وارد عمل شویم و تفکر کسانی که زاویه تفکرشان با ما فرق می‌کند را به دایره خود جذب کنیم که البته این مهم خطر دارد و باید با درایت و اطلاعات کامل وارد عمل شویم تا بتوانیم نیروها را جذب کنیم و مردم را واکسینه کنیم.
قائم مقام مدیر کل دفتر نظارت و ارزشیابی معاونت سینما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید در ارتباط موضوعات فرهنگی واکسینه سازی کنیم و بهترین افراد مدنظر ما، کودکان و نوجوانان هستند که از طریق برگزاری جشنواره این فیلم وارد عمل شویم و اگر بتوانیم خود را صرف دانش آموزان و کودکان و نوجوانان کنیم آینده ای روشن و مطمئنی خواهیم داشت.  
وی به برگزاری یادبود شهید «بهنام محمدی» در این جشنواره اشاره کرد و افزود: نوجوانانی مانند این شهید در بجنورد وجود دارند که  به آنها افتخار می‌کنیم و والدین باید سعی کنند شجاعت را به فرزندان خود بیاموزند.
عظیمی تصریح کرد: با اکران فیلم و ساخت فیلم برای کودکان می‌توانیم شجاعت بیاموزیم و ان‌شاءالله سال آینده که این جشنواره در خراسان شمالی برگزار می‌شود تعداد زیادی از فیلم‌های فیلم‌سازان این استان را داوری کنیم.
‌وی بیان داشت: والدین باید سعی کنند که بعد از تماشای فیلم آن را برای کودکان تحلیل کنند و ما در کشورمان نیاز به یک نهضت نقد داریم و این مهم باید از طریق خانواده‌ها انجام گیرد.
قائم مقام مدیر کل دفتر نظارت و ارزشیابی معاونت سینما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در بعضی از مطبوعات کشور منتشر می‌شود که وضع سینمای کشور خوب نیست گفت: به عنوان یک مسئول می‌گویم که حال سینما خیلی خوب است چرا که  تعداد فیلم‌های ساخته شده، اکران شده، ، فروش فیلم‌ها، تعداد تماشاچی ها، تعداد جشنواره‌های برگزار شده و تعداد مخاطبی که از جشنواره‌ها و برنامه‌های مرتبط استقبال می‌کنند نشان از این دارد که حال سینما بسیار خوب و نسبت به سال گذشته بهتر است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول