اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان؛

20 فیلم کودک و نوجوان در خراسان شمالی اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 20 فیلم سینمایی کودک و نوجوان همزمان با بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در این استان اکران می‌شود.

20 فیلم کودک و نوجوان در خراسان شمالی اکران می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی، محمدرضا سوقندی اظهار داشت: از این تعداد فیلم 9 فیلم در بجنورد و بقیه در شهرستان‌های مانه و سملقان، شیروان، فاروج و اسفراین اکران می‌شود.
وی افزود: تو آزادی، علی و دنی، خواب های دنباله دار، دیو و دلبر، پرواز مرغابی ها، قفل ساز، جعبه موسیقی، آوای زندگی، کودک و فرشته و به کبودی یاس از فیلم‌های در نظر گرفته شده برای اکران در شهرستان‌های استان است.
سوقندی ادامه داد: فیلم های مامان بهروز منو زد، ترانه کوچک من، همبازی، گردونه، کفش‌های پاره و صدای پای من از جمله فیلم‌های در نظر گرفته شده برای اکران در شهرستان بجنورد است که در 2 سانس 9.30 الی 11.30 و 15.30 الی 16.30 در مجتمع فرهنگی هنری گلش بجنورد اکران می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: اکران فیلم ها از 25 آبان ماه آغاز و تا 29 آبان ماه در مجتمع‌های فرهنگی هنری 5 شهرستان استان اکران می‌شود.
وی در بخش دیگری با بیان اینکه هنر محمل و فضایی برای شرافت انسانی استٰ گفت: تعالی و رشد مکارم اخلاقی از اهداف اصلی در حوزه فرهنگ و هنر است.
سوقندی با تبیین جایگاه هنر در نظام جمهوری اسلامی افزود: معرفی ارزش‌های اسلامی از رسالت‌های مهم جامعه فرهنگی هنری است.هنر ابزاری برای تاثیر گذاری در افکار جامعه است و بایستی در خدمت ارزش ها و عقلانیت باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به مفاهیم ارزشمند غدیر و دهه امامت و ولایت واقعه غدیر را به عنوان یک نمایش عظیم برای تاریخ انسانیت عنوان کرد.
سوقندی بوجود آمدن حادثه عاشورا را از انحراف پیام غدیر دانست و بر لزوم شناخت معارف اهل بیت و مفاهیم غدیر تاکید کرد.
وی همچنین از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر رضوی در استان خراسان شمالی خبر داد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول