اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

راه‌یابی تله‌فیلم "به خاطر تهمینه" ‌به جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: تله فیلم به خاطر تهمینه از تولیدات شبکه استانی سیمای مرکز استان به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان راه یافت.

راه‌یابی تله‌فیلم "به خاطر تهمینه" ‌به جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله رحیم زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: این تله فیلم در مناطق مختلف استان چهارمحال و بختیاری با موضوع نگاه فرهنگی به قشر معلم و روابط روستایی و عشایری، با استفاده از نمادهای بومی، مناظر و لوکیشن‌های بکر و طبیعی تصویربرداری شده است.
وی از راه‌یابی این تله فیلم به بخش مسابقه فیلم‌های بلند ویدئویی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان خبر داد و گفت: به خاطر تهمینه، تلاش‌های معلم روستا به نام هما برای کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموز بختیاری و شرکت در جلسه امتحانات نهایی که برای رسیدن به این هدف با مخالفت خانواده و  مشکلات زیادی برای ادامه تحصیل مواجه است، را انعکاس می‌دهد.
رحیم زاده با بیان اینکه22 اثر در بخش فیلم‌های بلند ویدئویی در این جشنواره با یکدیگر رقابت می‌کنند، گفت: آثار  منتخب این جشنواره همزمان با نمایش در جشنواره در استان‌های دیگر از جمله چهارمحال و بختیاری هم نمایش داده می‌شوند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در ادامه از تکمیل مراحل تدوین برنامه رادیویی قصه‌های سرزمین من در رادیو شهرکرد خبر داد و گفت: داستان‌های کهن ایران در برنامه قصه‎های سرزمین من از تولیدات شبکه استانی صدای مرکز چهارمحال و بختیاری روایت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این برنامه جذاب و شنیدنی هر شب یکی از قصه‌های قدیمی و آموزنده ایران زمین را که نسل به نسل و سینه به سینه نقل شده برای شنوندگان بازگو می‌کند.
رحیم زاده ادامه داد: در این برنامه داستان‌های کهن که جنبه بومی، محلی دارند و وقایع مختلف کشور در دوران متفاوت مانند جنگ، زندگی خانوادگی و مشکلات اجتماعی نقل می‌شود.
وی همچنین از کسب رتبه نخست واحد تفاسیر و برنامه‌های سیاسی معاونت اطلاعات و اخبار مرکز چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: واحد تفاسیر و برنامه‌های سیاسی معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در عملکرد مقایسه‌ای مهرماه، رتبه نخست ارسال روی خط گزارش‌های مکتوب  را بین مراکز صدا و سیما کسب کرد.
رحیم زاده اضافه کرد: این واحد موفق شد در عملکرد مقایسه‌ای، رتبه نخست ارسال روی خط گزارش‌های مکتوب معاونت‌های اطلاعات و اخبار مراکز استان‌ها را با ارسال شش گزارش مکتوب در مهر ماه 90 به خود اختصاص دهد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول