اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزش سلامت در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم از برگزاری کارگاه آموزشی سلامت با حضور 80 نفر از رابطان فرهنگی مساجد این شهرستان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزش سلامت در جهرم
عنایت‌الله زمانی فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: کارگاه آموزشی سلامت در راستای طرح مشکات به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم با حضور 44 کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این برنامه را توانمندسازی مسئولان و رابطان کانون‌های مساجد جهرم دانست و افزود: اعتیاد و پیشگیری، بهداشت و پیشگیری از استرس، بهداشت روان، بیماری دیابت و پیشگیری از سوانح و حوادث از جمله عناوین و محورهای آموزشی این کارگاه آموزشی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم مدت برگزاری این دوره را 20 ساعت عنوان کرد و ابراز داشت: مساجد باید به عنوان یک مرکز فرهنگی بزرگ در جامعه در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و سلامت حضور فعال داشته باشد.
وی با بیان اینکه به شرکت کنندگان در دوره آموزشی سلامت از طرف معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گواهی‌نامه اعطا می‌شود گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که با اداره تبلیغات اسلامی جهرم در زمینه آموزش‌های مختلف امضا کرده‌ایم زمینه توانمندی و پیشرفت کانون‌ها و هیئت‌های مذهبی را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.
زمانی فرد توجه به سلامت جامعه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه و تبلیغات فرهنگی غربیان در جنگ نرم می‌طلبد که نهادهای فرهنگی با برگزاری برنامه‌های جذاب و مورد پسند قشرهای مختلف جامعه به ویژه جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول