اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به همت بهزیستی استان مرکزی؛

طرح غربالگری سلامت روان در استان مرکزی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی از اجرای طرح غربالگری سلامت روان ویژه زنان سرپرست خانوار استان خبر داد.

طرح غربالگری سلامت روان در استان مرکزی اجرا می‌شود
آذردخت ‌همتا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک از 15 آذر ماه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
وی تصریح کرد: در این طرح زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد زیر پوشش غربالگری بیماری‌های مخصوص زنان قرار می‌گیرند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه این طرح تا پایان سال جاری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شناخت زودهنگام بیماری‌ها نقش موثری در درمان به موقع آنها دارد که با اجرای این طرح می‌توان بیماری‌های شایع در بین زنان جامعه هدف را تشخیص داد و نسبت به درمان آنها اقدام کرد.
این مسئول اعتبار اختصاص یافته به منظور اجرای این طرح را 70 میلیون ریال اعلام کرد.
همتا در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح  آموزش مهارت‌های زندگی به فرزندان مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 70 درصد از جامعه هدف این طرح آموزش‌های لازم در این زمینه را فرا گرفته و 30 درصد باقی مانده تا پایان سال جاری زیر پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به طرح بیمه بازنشستگی زنان سرپرست خانوار ادامه داد: تاکنون یک هزار و 200 نفر از زنان سرپرست خانوار زیر پوشش بیمه بازنشستگی و 542 نفر زیر پوشش بیمه روستایی و عشایری قرار گرفته‌اند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی در ادامه از افزایش مستمری مستمری‌بگیران تحت حمایت بهزیستی خبر داد و اذعان داشت: میزان مستمری مستمری‌بگیران در سال جاری 22 درصد افزایش یافته که مابه‌التفاوت آن تا ماه جاری پرداخت شده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول