اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

‌عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

رهبری ضامن حفظ سلامت نظام و تحکیم وحدت در جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: ولایت و رهبری ضامن حفظ سلامت نظام و تحکیم وحدت در جامعه است.

رهبری ضامن حفظ سلامت نظام و تحکیم وحدت در جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری در مراسم جشن غدیر و هفته ولایت که بعد از ظهر امروز در دانشگاه پیام‌نور شهرستان گرگان برگزار شد در جمع دانشجویان اظهار داشت: به منظور توسعه فضای دانشگاهی، رشد بیشتر مجتمع آموزشی و تامین رفاه دانشجویان کلنگ فاز دوم این دانشگاه به زمین خواهد خورد.
وی از عید غدیر به عنوان بزرگترین عید مسلمانان یاد کرد و افزود: این عید خجسته و مبارک، تنها برای شیعیان نیست و متعلق به همه است و امروز ما هر چه داریم به برکت این روز است چرا که همه اعیاد وابسته به عید غدیر است.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که در سوره مائده به اهمیت عید غدیر پرداخته شده است، تصریح کرد: در این روز کفار از شما مومنان مایوس شدند از اینکه بتوانند دین شما را از بین ببرند لذا اگر واقعه غدیر نبود اکنون هیچ خبری از اسلام وجود نداشت.
وی بیان داشت: در آیاتی دیگر از سوره مائده که قبل از شکل گیری جریان غدیر به آن اشاره شده، آمده است که به پیامبر گرامی اسلام در محلی به نام غدیر، آیه‌ای نازل شد که اگر دستوری که اکنون به تو داده می‌شود انجام ندهی مانند این است که رسالتت را ناتمام گذاشته‌ای لذا اهمیت این روز مبارک بر همگان واضح و مبرهن است.
حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به اینکه جانشینی امام علی (ع) انتخاب خدای متعال بوده است، خاطرنشان کرد: بعد از اتمام جریان غدیر یکی از منافقان نزد پیامبر(ص) آمد و گفت اینکه امروز علی را برای خود جانشین معرفی کرده‌ای به خواست تو بوده یا امر خدا که پیامبر پاسخش داد به فرمان الهی این مهم صورت گرفته است و آن فرد سپس رو به آسمان کرد و گفت خداوندا اگر این سخن پیغمبرت درست است عذاب بر من نازل کن که در همان لحظه آن منافق جان سپرد.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص جایگاه امام راحل و مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی اظهار داشت: تجربه دوران انقلاب اهمیت این موضوع را بر همگان واضح می‌کند چرا که اگر تشخیص شخصیتی چون امام خمینی (ره) در جریان انقلاب وجود نداشت قطعا پیروزی حاصل نمی‌شد و اگر در کشور ولایت و رهبری نبود در همان سال اول این نظام یا از بین می‌رفت و یا منحرف می‌شد.
وی با تاکید بر اینکه ولایت و رهبری ضامن حفظ سلامت نظام و تحکیم وحدت در جامعه است، یادآور شد: تنظیم روابط بین قوای سه گانه به عهده رهبری است چنانچه اگر این مهم وجود نداشت درگیری‌هایی بین این قوا به وجود می‌آمد لذا دشمن همواره در الفاظ زیبا شبهاتی را در مورد ولایت فقیه مطرح می‌کند که تمام این هجمه‌ها به لطف الهی نقش بر آب است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول