اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیرکل مجمع خیرین سلامت:

خیرین 9۵۰۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت کشور کمک کردند

خبرگزاری فارس: دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور از مشارکت 9 هزار و 500 میلیارد ریالی خیرین سلامت در بخش‌های مختلف حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

خیرین 9۵۰۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت کشور کمک کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدرضا نیری در دومین همایش تجلیل از خیرین عرصه سلامت استان مرکزی اظهار داشت: مشارکت خیرین در بخش‌های مختلف حوزه سلامت بسیاری از مشکلات کشور در بخش بهداشت و درمان را برطرف ساخته است.
وی تصریح کرد: از آنجا که اعتبارات بخش دولتی جوابگوی نیازهای بخش‌ بهداشت و درمان نیست، مشارکت خیرین در زمینه رفع مشکلات بهداشتی و افزایش سطح خدمات و رضایت‌مندی مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به راه‌اندازی انجمن‌های خیرین سلامت در استان‌های کشور بیان داشت: با ساماندهی خیرین در این انجمن‌ها گام‌های موثری در جذب هرچه بهتر کمک‌های افراد خیر برداشته شده و بخش اعظمی از مشکلات حوزه بهداشت برطرف شده است.
به گفته وی در حال حاضر 16 هزار خیر به عضویت مجمع خیرین سلامت کشور درآمده‌اند.
استاندار مرکزی نیز گفت: خیرین و تشکل‌های غیردولتی دو رکن مهم مردمی در پیشبرد اهداف حوزه سلامت هستند که به عنوان بازوان دولت در راستای کاهش مشکلات بخش بهداشت و درمان گام‌های ارزنده‌ای برداشته‌اند.
علی‌اکبر شعبانی‌فرد مشارکت افراد خیر در حوزه سلامت را از ضروری‌ترین کارها برشمرد و افزود: با توجه به برنامه پنج ساله استان افزایش مشارکت خیرین در حوزه بهداشت و درمان از ضروریات است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به مشکلات استان در حوزه سلامت خاطرنشان کرد: استان مرکزی به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مرکز کشور از آمار بالایی در بخش تصادفات جاده‌ای برخوردار است که برای ارائه خدمات مناسب در این زمینه باید از امکانات مناسب برخوردار باشد.
استاندار مرکزی از اخذ مجوز راه‌اندازی دانشکده دندانپزشکی اراک خبر داد و خواستار مشارکت خیران در ساخت این دانشکده شد. 
قائم مقام وزیر بهداشت در استان مرکزی نیز گفت: در حال حاضر با مشارکت خیرین بیش از 15 طرح بهداشتی و درمانی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 15 میلیارد ریال در استان در حال انجام است.
مجید رمضانی اذعان داشت: هم اکنون 280 خیر در حوزه بهداشت و درمان در استان فعالیت دارند که با مشارکت این خیرین بخش عمده‌ای از مشکلات بخش بهداشت و درمان برطرف شده است.
 در حاشیه این مراسم ضمن تجلیل از خیران حوزه سلامت استان، بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امیر المومنین (ع) با سرمایه‌گذاری سه میلیارد ریالی یک خیر اراکی به بهره‌برداری رسید.
این بخش دارای 13 تخت است که از این تعداد 11 تخت عمومی و دو تخت برای بیماران عفونی است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول