اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

فرهنگ‌سازی درستی در حوزه سلامت صورت نگرفته است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه هنوز در حوزه پیشگیری از بیماری‌ها فرهنگ‌سازی درستی صورت نگرفته است، گفت: فرهنگ‌سازی در حوزه سلامت ضروری است.

فرهنگ‌سازی درستی در حوزه سلامت صورت نگرفته است
 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در مراسم اختتامیه همایش ملی هنر، رسانه و سلامت در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه امروز جامعه‌ای موفق است که از قدرت رسانه‌ها به نحو شایسته‌ای استفاده کند، اظهار داشت: یکی از کارکردهای نشست‌های این چنینی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درباره ارتقای بهداشت جامعه است.
وی بیان کرد: کسانی که دستی بر قلم دارند باید در این زمینه کمک کنند.
ابراهیمی با بیان اینکه کارهای جدیدی در بخش اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی این جشنواره شاهد بودیم، تصریح کرد: آثار بسیار خوبی در این جشنواره ارائه شد، آثار فاخری و ارزشمندی که در نوع خود بی‌بدیل بود.
معاون سیاسی استانداری مازندران با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی، پایه و اساس حوزه درمان است، گفت: کمتر به این موضوع پرداخته شده است.
وی با بیان اینکه با وجود همه تلاش‌ها، هنوز نتوانسته‌ایم به فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی درست در حوزه سلامت دست یابیم، گفت: هرچند که در حوزه سلامت مبالغ هنگفت هزینه کنیم اما، در بخش فرهنگ سازی از ظرفیت رسانه‌ها به خوبی استفاده نکنیم، نمی‌توانیم به مولفه‌های حوزه سلامت دسترسی داشته باشیم.
ابراهیمی با اشاره به اینکه در این بخش نیازمند مشارکت‌های مردمی هستیم، ادامه داد: در حوزه تولید فکر و سوژه باید تلاش کنیم تا رسانه‌ها و مردم در این موضوع دخیل شوند.
وی گفت: امروز نظام و جامعه‌ای موفق است که از قدرت رسانه‌ها به صورت شایسته استفاده کند و اگر این بهره‌گیری با مقوله هنر همراه باشد، تاثیرگذارتر خواهد بود.
ابراهیمی با بیان اینکه اگر هدف‌گذاری‌ها براساس میل، نیاز و مصلحت مخاطب نباشد نمی‌توانیم بهره‌گیری کنیم، یادآور شد: یک برنامه انیمیشن برای مخاطبان کودک می‌تواند بیشترین پیام‌گذاری را داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه کمتر به نیازسنجی در تهیه برنامه‌ها توجه کرده‌ایم، بیان کرد: کارهایی که در این جشنواره دیدم، وجه تمایزی از سایر جشنواره ها بود و به مولفه نیازسنجی هم توجه شده بود.
ابراهیمی با بیان اینکه این جشنواره آغازی بود بر راهی بزرگ، خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت باید فیلم و سریال تولید کنیم.
وی ادامه داد: در کنار توجه به مقوله‌های سخت افزاری و فیزیکی، باید در حوزه فرهنگ و نرم افزاری هم هزینه کنیم.
ابراهیمی با بیان اینکه این جشنواره را می‌توان در سال‌های آینده به صورت کاربردی‌تر برگزار کرد، بیان کرد: استانداری از هیچ مساعدتی در این زمینه فروگذار نخواهد کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول