اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان خبر داد:

اجرای 90 برنامه فرهنگی در هفته بسیج در درمیان

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان گفت: در هفته گرامیداشت بسیج بیش از 90 برنامه فرهنگی در این شهرستان مرزی برگزار می‌‌شود.

اجرای 90 برنامه فرهنگی در هفته بسیج در درمیان
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان حسین مقدادی صبح امروز در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان درمیان اظهار داشت: گرامیداشت هفته بسیج پاسداشت تمامی ارزش‌ها و خون شهدا است.
وی افزود: در هفته گرامیداشت هفته بسیج سه طرح شامل دو پایگاه مردمی و مرمت یک رشته قنات در روستای براندود با اعتبار 40 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد و قریب 150 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان از برگزاری دو نمایشگاه کتاب در شهرهای اسدیه و قهستان در این هفته خبر داد و اضافه کرد: در این نمایشگاه 600 عنوان کتاب در قالب 2 هزار جلد با موضوع دفاع مقدس و جنگ نرم  به علاقمندان ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اجرای بیش از 90 برنامه فرهنگی ورزشی در طول این هفته تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری سه یادواره شهید، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، برگزاری دو شب شعر در شهرهای طبس مسینا و آواز، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و برپایی همایش بزرگ بسیجیان درمیان از مهم‌ترین این برنامه‌ها به شمار می‌رود.
مقدادی از برگزاری نخستین یادواره شهدای فرهنگی شهرستان در این هفته خبر داد و افزود: برگزاری همایش سران طوایف و عشایر بسیجی شهرستان و ویزیت رایگان بیماران در روستاهای محروم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج درمیان محسوب می‌شود.
وی تفرقه، دشمنی و چپاول را مهم‌ترین رهاورد دشمن در حمله به ملت‌ها دانست و ابراز داشت: وظیفه بسیجیان شناسایی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و تهیه راهکارهای مقابله با آنها است.  
فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان نخستین شاخصه بسیجیان را ولایت‌مداری دانست و عنوان کرد: معنویت‌گرایی که می‌توان آن را به چشمه حیات تشبیه کرد و نیز روحیه جهادی و انقلابی از دیگر شاخصه‌های یک بسیجی به شمار می‌رود.
وی از بسیجیان به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرد و یادآور شد: ظهور و وقوع انقلاب اسلامی نمادی از پیروزی امام (ره) و امت در نبرد فرهنگی با غرب و شرق بود.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان با بیان اینکه پیروزی در نبرد فرهنگی زمینه‌ساز پیروزی در نبرد سخت در دوران دفاع مقدس بود، اضافه کرد: باید همه مسئولان و آحاد مختلف جامعه مراقب باشند که انکار و غفلت از جنگ فرهنگی صدمات جبران ناپذیری برای ما دارد و راه مقابله هوشمندانه با دشمنان را سد می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول