اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست بسیج هنرمندان سمنان:

پاسداران و بسیجیان ذره‌ای از پشتیبانی ولایت منحرف نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست بسیج هنرمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: پاسداران و بسیجیان ذره‌ای از پشتیبانی ولایت منحرف نمی‌شوند.

پاسداران و بسیجیان ذره‌ای از پشتیبانی ولایت منحرف نمی‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد نوروزیان عصر امروز در جشن غدیر هنرمندان سمنانی، ضمن اشاره به نقش واقعه غدیر در آینده سیاسی جهان اسلام افزود: مطرح شدن بحث امامت و ولایت برای هدایت و سرپرستی امت اسلام بعد از اتمام نبوت و خاتمیت پیامبران، شیوه سیاسی اداره حکومت را متاثر کرده بود.
وی ادامه داد: مسلمانان و حتی همه مردم تا آن زمان فقط پیامبران را درک کرده بودند و معرفی فردی به عنوان ولی و سرپرست از طرف خاتم‏النبیین نشان‏دهنده آغاز حرکت جدید در حکومت اسلامی است.
سرپرست بسیج هنرمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:‌ آنچه در غدیر اتفاق افتاد، اساس دین اسلام و ثمره نبوت است.
نوروزیان اظهار داشت: غدیر تعیین صراط مستقیم تا آخرین روز دنیاست و به این معنا که تمامی امور دنیایی و اخروی متصل به غدیر است.
وی تاکید کرد: پذیرش غدیر یعنی تبعیت کامل از ولایت و امامت؛ چرا که غدیر سند زنده ولایت 12 امام بر حق شیعیان بوده و امر ولایت نیز که بعد از غیبت امام (عج) بر عهده نائبان او تا ولی‏فقیه قرار گرفت، ادامه همان راه انبیا و امامان معصوم است.
سرپرست بسیج هنرمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: غدیر فراموش نشده بلکه مورد غفلت قرار گرفته؛ چرا که هیچ‌گاه و در هیچ زمانی چراغ فروزان و خورشید تابنده غدیر حتی ذره‌ای از نور آن کم نشده است.
نوروزیان ادامه داد: نباید از دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های مغرضان و دشمنان برای به غفلت بردن ما از غدیر نباید غافل بود؛ چرا که غدیر سند معتبر تشیع و حقانیت شیعه است.
وی تصریح کرد: خاتمیت انبیا با مسئله امامت و ولایت عجین است، یعنی به هیچ وجه از یکدیگر جدا نیست و این مسئله باید اهمیت خود را نشان دهد.
سرپرست بسیج هنرمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: هنگامی که خداوند متعال می‌فرمایند «اکمال دین و اتمام نعمت» یعنی امامت و ولایت و حکومت اسلامی ادامه مسیر نبوت انبیاست و این مسئله برای تمامی دوران و زمان‌ها تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.
نوروزیان افزود: اهمیت این سخن آنجا مشخص می‌شود که نعمت ولایت را درک کنیم و بدانیم که تنها نظام و حکومت ماندگار و باقی در جهان فانی حکومت ولایی است و بقیه نظام‌ها و ساختارها فنا خواهند شد.
وی در ادامه به نقش پاسداران در مسیر ولایت‌مداری خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون در مسیر ولایت و انقلاب بوده و در همه شرایط بحرانی و حساس جامعه ایفای نقش کرده است.
سرپرست بسیج هنرمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پایان تصریح کرد: حضور پاسداران و بسیجیان با بصیرت و آگاه از شرایط و مقتضیات زمان و پیروی محض از ولایت، چشم دشمنان را کور و دست آنان را از نظام کوتاه کرده است و این پیام را برای همه دشمنان داخلی و خارجی دارد که تا زمانی که جان در بدن دارند از ولایت پشتیبانی نموده و ذره‌ای از آن منحرف نخواهند شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول