اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در روستاهای استان مرکزی؛

مسابقات جام بسیج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت روستایی و عشایری استان مرکزی از برگزاری مسابقات جام بسیج در روستاهای استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

مسابقات جام بسیج برگزار می‌شود
علی عشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات جام بسیج در رشته‌‌های مختلف ورزشی و در روستاهای دارای سالن ورزشی برگزار می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: مسابقات والیبال و فوتسال نیز در 12 نقطه روستایی برگزار می‌شود.
رئیس هیئت روستایی و عشایری استان مرکزی همچنین از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی خبر داد و گفت: همزمان با هفته بسیج همایش پیاده‌روی خانوادگی در روستاهای استان برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این همایش در روستاهای همجوار نیز یکدیگر به مرکزیت یک روستا برگزار خواهد شد.
عشوری در ادامه با اشاره به اعزام تیم والیبال استان به مسابقات کشوری ابراز داشت: تیم جوانان والیبال آقایان استان از امروز رقابت‌های خود در مسابقات کشوری را در شهر زنجان آغاز کرده است.
وی ادامه داد: تیم استان در این رقابت‌ها با تیم‌های آذربایجان شرقی و غربی، کرمان، زنجان و ایلام همگروه است که در صورت موفقیت به مرحله بعدی راه خواهد یافت.
رئیس هیئت روستایی و عشایری استان مرکزی همچنین از برگزاری مسابقات انتخابی کشتی استان خبر داد و اذعان داشت: این رقابت‌ها هفته آینده به میزبانی شهر دلیجان برگزار می‌شود که نفرات انتخابی در قالب تیم استان به مسابقات کشوری که نیمه آذرماه در همدان برگزار می‌شود راه خواهند یافت.
عشوری در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی رشته‌های تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و کشتی با کمربند در نیمه نخست امسال خبر داد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول