اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرهنگی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع):

جشنواره حماسه‌سازان بسیج و انقلاب فراخوان شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) گفت: جشنواره وبلاگ‌نویسی با عنوان حماسه‌نگاران بسیج و انقلاب اسلامی فراخوان شد.

جشنواره حماسه‌سازان بسیج و انقلاب فراخوان شد
احمد حسینی امروز در گفت­وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در ایام نزدیک به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، فراخوان سومین جشنواره  وبلاگ‌نویسان بسیجی به تمام علاقمندان اعلام شده است.
وی افزود: اینترنت یک جاده دوطرفه است که همانطور که می­تواند مورد بهره­‌برداری دشمن قرار گیرد، برای تبیین ارزش‌های انقلاب نیز بسیار مفید است.
معاون فرهنگی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) ادامه داد: از آنجا که فضای مجازی به عرصه­ای برای تهاجمات دشمن تبدیل شده و  بسیج نیز وظیفه صیانت از این ارزش­ها را دارد، حفظ و تقویت نیروهای ارزشی فعال در این فضا از جمله مهمات است.
وی اظهار داشت: این جشنواره که برای نخستین بار در سال 88 برگزار شد، عرصه­ای برای تقویت و رقابت وبلاگ­های ارزشی در استان قم را فراهم کرده است.
حسینی ادامه داد: در این راستا به منظور گرامی‌داشت ایام هفته بسیج سومین جشنواره حماسه‌نگاران بسیج و انقلاب اسلامی از 20 آبان کار خود را آغاز کرده و تا 20 آذر مهلت برای ثبت‌نام علاقه‌مندان در این جشنواره وجود دارد.
وی گفت: نشر فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی، فضاسازی تبلیغی در فضای مجازی و تعامل با بسیجیان صاحب فکر و قلم از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
معاون فرهنگی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه هرکس برای عزت و سرافرازی ایران و اسلام تلاش کند، بسیجی است؛ افزود: تمام علاقه‌مندانی که در فضای مجازی فعال و به موضوعات جشنواره علاقمند هستند، اعم از بسیجیان عادی و فعال و اقشار مردم می­توانند در این جشنواره شرکت کنند.
وی تاکید کرد: بیداری اسلامی، حجاب و عفاف، عبرت­های عاشورا، جهاد اقتصادی، جنبش وال استریت و افشای نقش جریان­های فکری ضد بشری در پیشبرد اهداف استکبار از مهم‌ترین محورهای محتوایی جشنواره هستند.
حسینی ابراز داشت: شرکت‌کنندگان یکی یا بخشی از این موضوعات را می­توانند محور کار خود برای شرکت در این جشنواره قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: داشتن شمارشگر برای وبلاگ­های شرکت کننده در این جشنواره الزامی است و شرکت‌کنندگان در فاصله 20 آبان تا 20 آذر باید حداقل پنج پست در رابطه با موضوعات جشنواره در وبلاگ خود کار کرده باشند.
معاون فرهنگی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) همچنین داشتن حداقل سه ماه سابقه از آغاز ایجاد وبلاگ را از دیگر شروط شرکت در این جشنواره عنوان کرد و افزود: داوری وبلاگ­های شرکت کننده در این جشنواره از تاریخ 21 آذرماه آغاز می­شود.
 وی ابراز داشت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این جشنواره می­توانند به آدرس اینترنتی http://qom.basij.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول