اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور پل‌سفید مازندران خبر داد:

افزایش رشته‌های کاربردی در پیام‌‌نور پل‌سفید سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد پل‌سفید گفت: رشته‌های کاربردی در دانشگاه پیام نور واحد پل‌سفید افزایش می‌یابد.

افزایش رشته‌های کاربردی در پیام‌‌نور پل‌سفید سوادکوه
مسلم خالقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که همگانی کردن آموزش عالی و ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه، تسهیل دسترسی برابر فرصت‌های آموزش عالی در همه وقت و کاستن از محدودیت‌ها  و فراهم آوردن امکان ادامه تحصیلات دانشگاهی برای علاقمندان به ویژه در مناطق محروم بخشی از اهداف تاسیس دانشگاه پیام نور است، بیان داشت: فراهم‌آوردن زمینة استفاده از امکانات بالقوه که در نظام آموزشی متعارف کمتر به کار گرفته می‌‌شود، تربیت بخشی از نیروهای متخصص مورد نیاز جامعه، اهتمام به  گسترش مرزهای دانش، به منظور دستیابی به نظریه‏های جدید علمی و تولید علم  و مشارکت در حل معضلات اجتماعی از دیگر اهداف تاسیس و تقویت دانشگاه‌های پیام نور است.
رئیس دانشگاه پیام نور واحد پل سفید افزود: این واحد دانشگاهی در تیرماه ۱386 با پنج رشته تحصیلی در سوادکوه افتتاح شد.
رئیس دانشگاه پیام نور واحد پل سفید با اشاره به این مطلب که استقرار واحدهای علمی به ارتقای جایگاه علمی و اجتماعی و فرهنگی شهرستان کمک شایانی می‌کنند، گفت: دانشگاه پیام نور واحد پل سفید در حال حاضر دارای 10 رشته تحصیلی در رشته‌های علوم انسانی، مهندسی و علوم پایه است.
رئیس دانشگاه پیام نور واحد پل سفید با تاکید بر افزایش رشته‌های تحصیلی کاربردی در این دانشگاه متذکر شد: جذب اساتید هیئت علمی در رشته‌های فاقد هئیت علمی، ارتباط بیشتر دانشجویان با کارآفرینان، برگزاری نشست‌های علمی، فرهنگی و دینی و برنامه‌ریزی برای حمایت مادی و معنوی در بخش ازدواج دانشجویی از برنامه‌های آینده ماست.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول