اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر سوادکوه خبر داد:

امدادرسانی به «در راه‌ماندگان» برف اخیر در سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از امدادرسانی به «در راه‌ماندگان» برف اخیر در سوادکوه خبر داد.

امدادرسانی به «در راه‌ماندگان» برف اخیر در سوادکوه
جهانگیر آذری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه در حاشیه بازدید از کلاس تخصصی نجات از ارتفاع در سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به این مطلب که برگزاری کلاس‌های تخصصی در راستای افزایش توانمندی اعضای جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود، بیان داشت: این دوره از کلاس‌ها از طرف مدیریت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان مازندران در سوادکوه برگزار می‌شود.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه تصریح کرد: کلاس تخصصی نجات از ارتفاع از هفتم آبان ماه در پایگاه امداد جاده‌ای ارفعده سوادکوه آغاز شد و تا 15 آبان ماه ادامه خواهد یافت.
وی از حضور 34 نفر از امدادگران استان مازندران در کلاس‌های تخصصی خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرستان سوادکوه با توجه به وضعیت جغرافیایی و طبیعی خود نیازمند به امدادگران آماده و سخت‌کوشی است که در کنار برگزاری این کلاس‌ها به ارتقای فنی آنان نیز کمک خواهد شد.
آذری با اشاره به برفگیر بودن جاده‌های سوادکوه در فصل سرما و صعب العبور بودن برخی مناطق سوادکوه، اضافه کرد: گستردگی جغرافیایی و پراکندگی جمعیتی شهرستان سوادکوه نیازمند به توجه هر چه بیشتر امدادگران را می‌رساند.
 
* امدادرسانی به در راه‌ماندگان برف اخیر در سوادکوه
وی به بارش سنگین برف محور سوادکوه در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: مسدود شدن موقتی محور سوادکوه موجب در راه مانده هموطنان ما شد که جمعیت هلال احمر تعداد 43 نفر را اسکان داد.
وی خاطرنشان کرد: 86 تخته پتو، خرما و نان بین راه‌ماندگان توزیع شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه در پایان اذعان داشت: عملیات کمک‌رسانی به راه ماندگان توسط تیم‌های مستقر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گدوک و ارفعده و چهار تیم امدادی مجهز اعزامی از جمعیت شهرستان در مدت شش ساعت اقدام به کمک و پشتیبانی کردند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول