اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان خبر داد:

گردهمایی بزرگ بسیجیان زنجان همزمان با هفته بسیج

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان از گردهمایی بزرگ بسیجیان استان همزمان با هفته بسیج در زنجان خبر داد.

گردهمایی بزرگ بسیجیان زنجان همزمان با هفته بسیج
علیرضا مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از سوی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در سال جاری در هفته بسیج برگزار می‌شود.
وی از برگزاری جشنواره قرآن و عترت و نماز در هفته بسیج  خبر داد و افزود: این جشنواره در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در هفته بسیج برگزار می‌شود.
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان تصریح کرد: تجلیل از برترین‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان و حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.
وی سرکشی به خانواده‌های شهدای بسیجی و حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف در استان صورت گرفته است.
مولایی حضور بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در مراسم روز بسیج همزمان با پنجم آذر ماه سال جاری را از دیگر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان دانست و گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در این هفته پیش‌بینی شده است.
وی یادآور شد: نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس استان و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان بیان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک و برگزاری نشست‌های روشنگری از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.
وی از برگزاری همایش‌های مختلف سرگروه‌های صالحین  در هفته بسیج خبر داد و بیان کرد: کلاس‌های تقویتی نیز برای اعضای طرح آیه‌های تمدن در زنجان برگزار می‌شود.
 مولایی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان عضو بسیج دانش‌آموزی در موضوعات مختلف هر ماه یا به صورت دو هفته یک بار در زنگ‌های پرورشی و صبحگاه‌ها این حلقه‌ها برگزار می‌شود، افزود: در خصوص مسائل تربیتی و بصیرتی برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری حلقه‌های برای فرهنگیان و دانش‌آموزان از ابتدای سال خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده این طرح با نظر مدیر مدرسه با موضوعات تربیتی و تبادل نظر برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان یادآور شد: این حلقه‌ها در شهرستان‌های مختلف استان برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
وی تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان و فرهنگیان را از برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی برشمرد و گفت: در راستای تحقق این برنامه طرح صالحین در استان اجرا می‌شود که تاکنون 633 حلقه تربیتی و معرفتی برای دانش‌آموزان برگزار شده است.
مولایی از برگزاری 116 حلقه تربیتی برای فرهنگیان استان خبر داد و افزود: اقامه نماز جماعت در مدارس استان به ویژه در مدارس شبانه‌روزی، پاسخ به شبهات دینی دانش‌آموزان، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور از جمله این برنامه‌ها محسوب می‌شود.
وی از اعزام 6 هزار دانش‌آموز مقطع دوم متوسطه با حضور عوامل اجرایی و فرهنگیان خبر داد و گفت: این افراد  از 14 تا 25 مهر ماه سال جاری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول