اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان:

نقش بسیج باید در جامعه پررنگ شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان بر لزوم پر رنگ کردن نقش بسیج در جامعه تاکید کرد.

نقش بسیج باید در جامعه پررنگ شود
موسی متوسلین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ارائه فرهنگ بسیجی در سطح امور اجتماعی با دیدگاهی بسیجی‌وار از برنامه‌های امور اجتماعی استان زنجان است که در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه سالم سازی جامعه از بروز آسیب‌های مختلف تنها با فرهنگ و روحیه بسیجی ممکن می‌شود، تصریح کرد: هر برنامه‌ای که با نگاه با تفکر والای بسیج برنامه‌ریزی شود اثرات مطلوبی در جامعه داشته و با استقبال مطلوبتری از سوی مردم مواجه می‌شود.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان، این قشر را آماده ورود به جامعه کرده و ابزار مناسبی برای آشنایی با فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است.
وی بر لزوم توجه به محتوای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: اگر برنامه‌ریزی‌ها مطابق با آیین اسلامی و فرهنگ بسیج باشد نتایج مطلوبی دارد.
متوسلین آشنایی دانش‌آموزان را با فرهنگ جهاد و شهادت در قالب برنامه‌های فرهنگی کاروان‌های راهیان نور ضروری عنوان کرد و بیان داشت: دانش‌آموزان با سفر به کربلای ایران نه تنها با اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا می‌شوند بلکه در این راستا به صورت عینی و عملی با این فرهنگ انس می‌گیرند.
وی از برنامه‌ریزی استان برای اعزام 8 هزار دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: در سال جاری و در قالب درس آمادگی دفاعی 8 هزار دانش‌آموز زنجانی به مشهد شهدا اعزام شدند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اهمیت حضور دانش‌آموزان در راستای آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت یادآور شد: دانش‌آموزان با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب با این فرهنگ غنی اسلامی آشنا می‌شوند.
وی چگونگی دفاع از مرزهای کشور، ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان را از اهداف این اردوها برشمرد و گفت: اردوهای راهیان نور از اقدامات مهم کشور در راستای ترویج روحیه و فرهنگ بسیجی در کشور است.
متوسلین با اشاره به دیگر فعالیت‌های بسیج در رویکردهای مختلف، یادآور شد: ترویج روحیه بسیج در جامعه موجب ارتقای آن جامعه و کسب موفقیت‌های بی‌شمار در کشور می‌شود.
وی بر لزوم پررنگ کردن نقش بسیج در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: وظیفه رسانه‌ها و مطبوعات است که فرهنگ بسیجی را به جامعه معرفی کرده و جامعه را با این امور آشنا کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول