اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

اخذ مدرک نباید هدف ورود به دانشگاه باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمان با تأکید بر اینکه اخذ مدرک نباید هدف اصلی ورود به دانشگاه باشد، گفت: فردی که وارد دانشگاه می‌شود، باید برای عالم متعهد شدن تلاش کند.

اخذ مدرک نباید هدف ورود به دانشگاه باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدیحیی جعفری شامگاه چهارشنبه در گردهمایی تجلیل از خیران دانشگاه پیام نور استان کرمان اظهار داشت: در شرایط کنونی باید به گونه‌ای سخن گفت که موجب ایجاد اختلاف و شکاف بین شیعه و سنی نشود.
وی با اشاره به اینکه رهبری مسئله روز دنیا است، تصریح کرد: تمام سعادت و خوشبختی و یا بدبختی‌ها نشأت گرفته از رهبری کشورها است.
جعفری دشمن شناسی، بصیرت و شناخت ملت را از مهم‌ترین ویژگی‌های امام خمینی (ره) برشمرد و بیان داشت: امام راحل فرمودند باید ریشه فساد از بین برود.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان دانش را برای جامعه بشری مفید دانست و با اشاره به احادیث و روایات ابراز داشت: ارزش عالم از 70 هزار عابد بیشتر است.
جعفری تصریح کرد: بر خلاف تمام کارشکنی‌ها و دشمنی‌ها جوانان ایرانی از نظر علمی در منطقه رتبه برتر را دارند و ما باید قدرت بزرگ علمی در جهان باشیم.
وی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه تنها راه نجات از چنگال غربی‌ها تشکیل قطب بزرگ اسلامی است، عنوان کرد: بعضی از کشورهای منطقه نوکر دست به سینه آمریکا هستند.
امام جمعه کرمان با بیان اینکه نباید اخذ مدرک هدف اصلی ورود به دانشگاه باشد، تصریح کرد: فردی که وارد دانشگاه می‌شود باید برای عالم متعهد شدن تلاش کند.
این مسئول در پایان اذعان داشت: علم زمانی مایه سعادت، تکامل و خوشبختی بشر و انسان‌ها است که همراه با تقوا و ترس از خدا باشد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول