اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

میدان دانشگاه آزاد زابل پرده‌برداری شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت سی‌امین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی از میدان دانشگاه آزاد اسلامی زابل پرده‌برداری شد.

میدان دانشگاه آزاد  زابل پرده‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، این میدان به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری زابل در راستای قدردانی از خدمات ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی در طول 30 سال فعالیت در عرصه‌های علمی و فرهنگی کشور ‌به ویژه منطقه سیستان، با همکاری واحد زابل احداث و به نام "دانشگاه آزاد اسلامی‌" مزین شد.
در ادامه‌ از مسئولان این واحد دانشگاهی به منظور ‌فراهم کردن امکانات و تسهیلات لازم در زمینه تحصیل جانبازان و فرزندانشان و همچنین خانواده معظم شهدا توسط یکی از جانبازان فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی زابل قدردانی شد.
علیرضا ضابطی عنوان کرد: حضور دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه سیستان یکی از مهم‌ترین موهبتهای انقلاب است و با حضور این دانشگاه در منطقه مرزی و محروم سیستان زمینه تحصیل و ارتقای سطح علمی برای جانبازان و خانواده‌هایشان و خانواده معظم شهدا فراهم شد که امیدواریم با همت و پیگیری مستمر مسئولان زمینه تحصیل در مقاطع بالاتر نیز فراهم شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول