اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فردا و با حضور جاسبی؛

7 پروژه عمرانی در دانشگاه آزاد اراک افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اراک از افتتاح و بهره‌برداری از هفت طرح عمرانی، رفاهی و ورزشی این دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه آزاد کشور خبر داد

7 پروژه عمرانی در دانشگاه آزاد اراک افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عباس ملک‌حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه‌ها فردا با حضور عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد در مجموع مساحتی بالغ بر 48 هزار متر مربع به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی تصریح کرد: راه‌اندازی پروژه استادیوم ورزشی ایران به مساحت 32 هزار متر مربع به ظرفیت 10هزار نفر و سرمایه‌گذاری 14 میلیارد و 500 میلیون تومان یکی از پروژه‌های است که فردا مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
رئیس دانشگاه آزاد اراک گفت: این استادیوم دارای دو رختکن مجزا  به مساحت 600 متر مربع و کلیه امکانات با سازه فلزی است که با افتتاح این مجموعه امکان برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در این مجموعه فراهم خواهد شد.
ملک‌حسینی افزود: عملیات اجرایی و تجهیز سالن آمفی تئاتر تالار فردوسی  با زیر بنای 650 متر مربع و گنجایش 500 نفر نیز در سفر یک روزه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه این سالن مجهز به مدرن‌ترین و مجهزترین امکانات از جمله سیستم صوت، نور و تصویر است، خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه بالغ بر ۳ میلیارد و 500 میلیون ریال است.
رئیس دانشگاه آزاد اراک بهره‌برداری از استخر سرپوشیده اروند، سالن ورزشی البرز و ساختمان‌های آموزشی مراکز کمیجان، مهاجران و شازند را از دیگر برنامه‌های این دانشگاه عنوان کرد.
ملک حسینی احداث دانشکده علوم پایه با 23 میلیارد و 879 میلیون ریال سرمایه‌گذاری، دانشکده فنی و مهندسی با 23 میلیارد و 752میلیون ریال اعتبار پردیس دانشجو به مساحت 55 هزار متر مربع و ساخت کتابخانه مرکزی دانشگاه را از  پروژه‌های در دست اقدام این دانشگاه عنوان کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول