اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال؛

تیم بسکتبال همیاری زنجان به دیدار تیم دانشگاه آزاد می‌رود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال استان زنجان گفت: تیم بسکتبال همیاری زنجان در هفته ششم لیگ برتر به دیدار تیم دانشگاه آزاد تهران می‌رود.

تیم بسکتبال همیاری زنجان به دیدار تیم دانشگاه آزاد می‌رود
اکبر میرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان مکان برگزاری مسابقه بسکتبال دانشگاه آزاد و همیاری زنجان را تهران اعلام کرد و اظهار داشت: این مسابقه عصر روز پنجشنبه برگزار می‌شود.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره ضعف‌ پرتاب در تیم بسکتبال همیاری زنجان، با قبول این ضعف تصریح کرد: این ضعف در همه تیم‌های بسکتبال ایران دیده می‌شود.
دبیر هیئت بسکتبال استان زنجان درباره بازیکن خارجی تیم بسکتبال همیاری زنجان و برخی رفتار‌های عصبی او گفت: فشار بسیار زیادی بر روی او است، ضمن اینکه بازیکنان تیم‌های حریف او را اذیت می‌کنند.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره پیش‌بینی خود از بازی‌ روز پنجشنبه با دانشگاه آزاد تاکید کرد: اگر تیم بسکتبال همیاری زنجان بازی مقابل تیم گرگان را انجام دهد، می‌تواند بازی با دانشگاه آزاد را برنده شود هر چند تیم دانشگاه آزاد تیم بسیار قدری در لیگ برتر بسکتبال محسوب می‌شود.
میرابی از اضافه شدن یک بازیکن جدید از بازی آینده به ترکیب تیم خبر داد و افزود: محمد اجاقی بازیکن زنجانی‌الاصل از بازی‌های آینده به ترکیب تیم بسکتبال همیاری زنجان اضافه می‌شود.
وی ادامه داد: بازیکنان تیم همیاری زنجان همه توان خود را در بازی‌ها به کار می‌گیرند.
دبیر هیئت بسکتبال استان زنجان با اشاره به استقبال خوب تماشاگران از بازی‌های تیم همیاری که در شهر زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: حمایت تماشاگران از تیم بسکتبال در زنجان سابقه‌دار است.
وی سالن محل برگزاری مسابقات تیم بسکتبال همیاری زنجان را برای حضور تماشاگران کوچک برشمرد و گفت: این سالن در حدود 40 سال پیش ساخته شده است و امکانات رفاهی تماشاگران در آن فراهم نیست.
میرابی تصریح کرد: مسئولان استان زنجان باید اقداماتی برای احداث یک سالن جدید برای بسکتبال انجام دهند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول