اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار کرمان خبر داد:

فعالیت 131 دانشگاه در کرمان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: 131 واحد دانشگاهی در این استان فعالیت می‌کنند و 166 هزار دانشجو در این مراکز مشغول تحصیل هستند.

فعالیت 131 دانشگاه در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه چهارشنبه در گردهمایی تجلیل از خیران دانشگاه پیام نور استان کرمان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دانشگاه ویژه‌ای به شمار می‌رود.
وی بیان داشت: سطح علمی دانشجویان این مرکز آموزشی بالاتر از دیگر دانشگاه‌ها است.
نجار با بیان اینکه در دانشگاه پیام نور تحصیل کرده است، عنوان کرد: دانشجو در این دانشگاه استاد را زیاد نمی‌بیند، اما باید مطالب بسیاری را مطالعه کند.
وی با اشاره به اینکه آزمون‌های دانشگاه پیام نور به صورت تستی، تشریحی و تکمیلی است، تصریح کرد: آزمون‌های دانشگاه پیام نور به صورت متمرکز برگزار می‌شود و دانشجو باید برای قبولی و ادامه تحصیل، کتاب‌های درسی را به صورت دقیق مطالعه کند.
نجار خاطرنشان کرد: خیرانی که در زمینه دانشگاه پیام نور سرمایه‌گذاری کرده‌اند، مکان مناسبی را برای انجام کار خیر انتخاب کرده‌اند.
استاندار کرمان با بیان اینکه ارتباط بین استاد و شاگرد حائز اهمیت است، ابراز داشت: استاد خط‌های نانوشته در کتاب‌ها و مسائل علمی حاشیه‌ای را به دانشجو تدریس می‌کند، اما در دانشگاه‌های مجازی و نیمه حضوری دانشجویان از این موضوع محروم هستند.
نجار ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان کرمان با 30 واحد و مرکز رتبه‌های بالا را به خود اختصاص داده است و 40 هزار دانشجو دارد.
وی از فعالیت 131 دانشگاه در استان کرمان خبر داد و افزود: 166 هزار دانشجو در استان کرمان مشغول تحصیل هستند.
نجار با بیان اینکه در هر سال 40 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف در استان کرمان دانش آموخته می‌شوند، اذعان داشت: دانشگاه پیام نور باید در زمینه ارتقای مسائل مهارتی اقدام کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول