اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل:

علت تغییر نام مدارس خیرین معلوم شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز اردبیل گفت: معلوم نیست آموزش و پرورش با چه سیاست و هدف‌گذاری نام مدارس خیریه را تغییر داده و به عناوینی که خود انتخاب کرده نامگذاری کرده است.

علت تغییر نام مدارس خیرین معلوم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس پیش از ظهر امروز در جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز اردبیل اظهار داشت: ما از این رویه آموزش و پرورش گله‌مند هستیم و انتظار داریم اسامی تغییر کرده به اسامی گذشته تغییر نام و هویت پیدا کرده و از این به بعد نیز نام مدارس خیرین تغییر پیدا نکند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل با نام بردن تعدادی از این مدارس که نام آنها در سال تحصیلی گذشته و امسال عوض شده است، افزود: در این تغییر نام زیر فشار هستیم چرا که اکثر خیرین گله‌مند هستند که چرا باید اسم و نامی که آنها برای مدرسه خود انتخاب کرده‌اند تغییر پیدا کند.
این مسئول ادامه داد: ‌یکی از این گله‌مندی‌ها مربوط به مدرسه نامگذاری شده به نام افتخار آذربایجان شهید ظهیر‌نژاد است که در یک حرکت نابجا اسم این مدرسه تغییر کرده بود که با پیگیری‌های انجام شده تلاش شد اسم این مدرسه به نام سابق خود برگردد.
قرآن‌نویس بیان داشت: نیازی نیست ما اسامی و یا تعداد مدارس تغییر نام پیدا کرده را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم چرا که همه نواحی و مناطق آموزش و پرورش در جریان کار هستند و باید مصمم و با اراده به این تغییر نام اقدام کنند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از خیر نامی جعفرزاده به عنوان انسانی فداکار و دارای روحیه آزادمنشی یاد کرد و افزود: این خیر همه چیز خود را در خدمت به نیازمندان و محرومان جامعه قرار داده و کمتر می‌خواهد با بازی الفاظ و شهرت‌گرفتن، اسم خود را بزرگ کند، بلکه بیشتر دوست دارد در گمنامی در عرصه مدرسه‌سازی نیز کاری ماندگار همچون مرحوم علیپور انجام دهد و به تعداد اسرای کربلا مدرسه بسازد.
وی بیان داشت:‌ از این مردان و شیر ‌زنان نیکوکار ما در استان اردبیل کم نداریم چرا که اخیرا یکی از بانوان فداکار اردبیلی نیز با فروش تمام اموال و سرمایه‌های خود سعی می‌کند به نام شوهر خود و با هدف تجلیل از او مدرسه‌ای را احداث کند.
این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تمام موانع و مشکلات پیش روی ساخت مدرسه علیپور برطرف شده و قرار است این مدرسه با همکاری خوب خیرین ساخته شود، افزود: موسسه قلم‌چی نیز در نظر دارد در حیاط این مدرسه کتابخانه‌ای را احداث کند که نقشه و مقدمات آن فراهم شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول