اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار قم خواستار شد:

مشارکت بخش خصوصی و خیرین در تقویت امکانات درمانی خلجستان

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: در بخش خلجستان طبق استانداردها امکانات بهداشتی و درمانی فراهم شده است و برای تقویت این امکانات مشارکت خیرین و بخش خصوصی می‌تواند موثر باشد.

مشارکت بخش خصوصی و خیرین در تقویت امکانات درمانی خلجستان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالسعید حقیقی مقدم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم که همزمان با سفر استاندار قم به بخش خلجستان برگزار شد با تقدیر از اهتمام جدی استاندار قم برای رسیدگی به مشکلات بخش‌ها گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد اجرای فعالیت‌های عمرانی در بخش‌های استان قم از جمله بخش خلجستان هستیم.
وی تصریح کرد: امیدواریم که با اجرایی شدن مصوبات سفرها، نتایج این سفرها را مردم مشاهده کنند و گامی در راستای خدمت به مردم برداشته شود.
فرماندار قم اضافه کرد: در سال گذشته سفر نخست استاندار قم که اردیبهشت ماه انجام شد 29 مصوبه در قالب 102 پروژه به تصویب رسید.
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌ها در زمینه اجرا شدن این مصوبات هر 15 روز یکبار پیگیری‌ می‌شود، اضافه کرد: با همکاری معاونت برنامه ریزی استانداری همه 29 مصوبه اجرایی شده و یا در حال اجرا است.
حقیقی مقدم با اشاره به اینکه اعتبارات هزینه شده برای این مصوبات 8 میلیارد تومان بوده است،‌ بیان داشت: 5.8 میلیارد تومان از این اعتبارات از محل اعتبارات استانی و 2.2 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و دستگاهی تامین شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تخصیص اعتبار 70 درصدی در زمینه اجرایی شدن این مصوبات، شاهد پیشرفت فیزیکی مطلوبی در زمینه اجرایی شدن این مصوبات هستیم.
فرماندار قم با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اجرا شده در بخش احداث پل دستجرد بوده است، اضافه کرد: تلاش بود که این پل در سفر استاندار قم به بهره‌برداری برسد ولی امیدواریم که به زودی شاهد بهره‌برداری از این پل باشیم.
وی اضافه کرد: در روستاهای مختلف بخش طرح‌های هادی اجرایی شده و در روستاهای بخش ساختمان دهیاری احداث شده است و امسال این ساختمان‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.
حقیقی مقدم با بیان اینکه الحاق اراضی ملی به روستاها از پروژه‌های در دست اجرا بوده است، تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای بخش، احداث پایگاه اورژانس و تعمیرات اساسی مرکز بهداشت بخش از جمله دیگر مصوبات اجرا شده بوده است.
وی در خصوص خواسته‌های مردم بخش در ارتباط با ارتقای میزان خدمات بهداشتی و درمانی گفت: در بخش دولتی بنابر وظایف قانونی خدمات بر اساس شاخص‌ها ارائه می‌شود ولی تقاضاهای اهالی بر حضور تخصصی‌تر شبکه بهداشتی و درمانی است اگر بخش خصوصی آمادگی فعالیت داشته باشد برای صدور مجوز مشکلی نداریم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول